Jag gillar din särbo!![]()
![]()
Han är rätt bra
En annan han kör med är "Morgonfisen ljuv som brisen, kvällsprutten dov och rutten"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar din särbo!![]()
![]()
Han kan inte vara laktosintolerant med andra ord.Han är rätt bra
En annan han kör med är "Morgonfisen ljuv som brisen, kvällsprutten dov och rutten"![]()
Han kan inte vara laktosintolerant med andra ord.Annars stämmer det nog rätt väl.
![]()
Visst är det underbart.Jodå, det är han. Dvs dricker han mjölk är den dov och rutten oavsett tid på dagen![]()
Visst är det underbart.I know the horror.
![]()
Ok jag gav upp och filade ner naglarna någon millimeter
Fattar inte hur jag kunnat ha jättelånga naglar medans jag hade häst. Dom är ju ivägen![]()
Min laktosintolerane Gangster reagerar på typ minsta lilla så jag får stå ut med gaskammare ibland.Han är snäll. Han undviker mjölk när jag är i närheten![]()
![]()
Min laktosintolerane Gangster reagerar på typ minsta lilla så jag får stå ut med gaskammare ibland.Tur att han är söt
![]()
Alltså detta bröllop var så skumt. Mest skumt kanske att brudgummen knackade på min dörr tidigt imorse och ville dra ihop till efterfest?!![]()
Nästa rätt självklara fråga är då: Var är bruden?!![]()
Jag får nästan lätt panik och känner mig smutsig om mina naglar vuxit förbi fingertoppen så de klipps oftaEfter jag fick vitaminer på recept växer de så förbannat bara, väldigt irriterande
![]()
Det är skit(höhö)skumt för det är väldigt olika hur Gangstern reagerar. Ibland funkar vissa saker och gången efter flippar magen på exakt samma sak. Jag har gett upp att försöka se ett mönster och kör så ren matlagning jag kan. För min egen skull, han störs ju inte av det.Inte så farligt med särbon, det är bara mjölk (och då i större mängd) som ställer till det. Creme fraiche, grädde osv går bra.