Vad i hela friden gör vi? Del XXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Go'natt tråden :p

14192115_10153969938442399_2283900211119985496_n.jpg

Jag har gjort mössor. 116 st på 4 dagar. Jag vill aldrig sy en mössa till. Fast det "måste" jag, lär väl ha någon enfärgad med mig kan jag tro :cool:
Men NU ska jag måla i min nya målarbok, den magiska djungeln!

Trött som en...vad man nu säger, gnu? :p
Vaknade för en liten stund sen och kan inte somna om av nån anledning :cautious:
Tittar väl lite på den där okapin i Danmark en stund och ser om det söver mig.

Gack, fortfarande vaken, jag måste sluta vända på dygnet. Kikar på hockey, USA- Kanada och avskyr att jag är intresserad :rage: ska försöka få upp en bokhylla till. Sedan är det slut tills imorgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 416
Senast: fio
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 838
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
816
Senast: Anna-Bella
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 470

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka