Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 864
Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker kaffe, ska snart till stallet. Sen till exet och tömma balkongen på krukor. Tänker fortfarande på honom som min sambo trots att det gått flera månader och jag har träffat en ny..

Funderar på att starta eget företag, fast det blir krångel med a-kassa då. Får väl se hur jag gör.

Det kliar som as överallt! Förbannade eksem..

Dags att ge sig av ut. Kan bara inte bestämma mig för om jag ska springa något idag eller nöja mig med en promenad. Har lite träningsvärk från igår...

Idag tänker jag inte göra många knop, kanske tvätta lite nu när det är så fint väder. Äta lite jordgubbar och melon till frukost, åka och mocka och ta in de stora så de får vila från flygfäna. Fick skölja ögonen på lillpojken igår, han får så jobbigt när det är mycket insekter.

Dags att ge sig av ut. Kan bara inte bestämma mig för om jag ska springa något idag eller nöja mig med en promenad. Har lite träningsvärk från igår...

Jag skulle ha tagit en promenad. Att jogga/springa sliter rätt bra om man inte är van så när jag startar upp efter ett uppehåll är jag väldigt försiktig. Benhinneinflammation kommer som ett brev (ej levererat av PostNord ;)) på posten om jag inte bygger upp mig ordentligt.

Klockan är bara tio och jag har redan tvättat och hängt upp en maskin tvätt, tagit hand om torkad tvätt, städat kaninbur, städat uterum, diskat och gått ner med saker i källaren.
Och gav hästarna frukost vid 7 också såklart.

Nu blir det Dr Phil i två timmar :angel: medan jag massmailar folk som gått utbildningen jag kommit in på. Har lite frågor :angel:

Ah, du har en spännande dag framför dig då :p Är det PostNord tror jag inte du kan förvänta dig: "Plötsligt händer det!" :grin:
Har faktiskt alltid funkat bra här :) Postmannen som jag nu känner via förnamn, brukar ringa en stund innan han kommer. Är jag inte hemma lämnar han det på trappen och skriver min signatur i dosan :angel: Hoppas bara att han inte har semester! Han var ledig en dag och det var inte bra, då ringde de inte och vi fick åka till stans godsterminal för att hämta ut paketet. Denna gången har jag råkat beställa mer än 20 kg också, så de kommer inte lämna det på ICA isåfall :(

HJÄÄÄÄLP!!!

Letar efter ett ställe för vår kickoff i september. Någon som kan rekommendera något? I typ Uddevalla, Trollhättan, Lidköping och även om det tar emot Skara.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
332
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 401
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 32 33 34
Svar
665
· Visningar
39 227
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
881
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31