Alldeles strax dags för löneförberedande samtal. Håll tummarna 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som har koll på CSN; får man ett större studiemedel i början av terminen?
Jag har för mig att första är lite större, för att man ska kunna köpa kurslitteratur. @cili borde ha koll!Ni som har koll på CSN; får man ett större studiemedel i början av terminen?
Nej det är den inte. Men den är ofta lite större eftersom det brukar bli lite retroaktivt pga att terminen börjar innan första utbetalningen.Jag har för mig att första är lite större, för att man ska kunna köpa kurslitteratur. @cili borde ha koll!![]()
Efter många år och många sådana människor så ruttnade jag och numera ber jag dom antingen dra åt helvete och sköta sina patetiska liv eller klassikern, "ja är du så jävla bra själv då?"Vad trött jag blir på människor som ska lägga sig allt....nyfikna o en jäkla massa skitsnack. Har dom inget eget liv så dom måste lägga all sin tid på att förstöra för andra??!!
Det är så mysigt att göra stall och ladugårdar sommarfina för det syns verkligen.Sådär nu har jag hjälpt till att måla i stallet, så snart kan vi kalka och ströa upp, behöver nog bara ta hem lite spån först också.
Den största skillnaden blev dörrarna, jisses va de sög åt sig av färgen. Nu håller de några år till.Det är så mysigt att göra stall och ladugårdar sommarfina för det syns verkligen.![]()
Har eventuellt bestämt mig nuLyckades få kontakt med en som läst programmet jag kommit in på, via distans och hon berättade om programmet och upplägget och det verkar passa mig perfekt eftersom jag måste jobba samtidigt
Nu måste jag bara kolla upp resor till Umeå, samt övernattning.
Jag väntar definitivt inte paket men hade en avi i lådan igår.Tack för påminnelsen - väntar paket idag![]()