Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 864
Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner nu av att jag drack för dåligt igår. Så nu blir det en dubbel resorb och en halvliter vatten innan jag får gå ut i solen igen.

Vad trött jag blir på människor som ska lägga sig allt....nyfikna o en jäkla massa skitsnack. Har dom inget eget liv så dom måste lägga all sin tid på att förstöra för andra??!!

Jag har seriös beslutsångest. Men antar att det smartaste är att följa den bestämda planen egentligen.

Vad trött jag blir på människor som ska lägga sig allt....nyfikna o en jäkla massa skitsnack. Har dom inget eget liv så dom måste lägga all sin tid på att förstöra för andra??!!
Efter många år och många sådana människor så ruttnade jag och numera ber jag dom antingen dra åt helvete och sköta sina patetiska liv eller klassikern, "ja är du så jävla bra själv då?" :devil: Jag skiter i om folk blir sura, det är mitt liv och min verklighet jag lever i. Du skulle höra kommentarerna från en viss granne på andra sidan skogen om min blivande bostadscontainer men där är det avundsjuka istället. :D

Dagens kommentar på fejjan av en viss avundsjuk när jag la ut bilden på min hemsnickrade hudraulborr, "hur jävla djupa plinthål ska du borra?" Svaret, "frostfritt förstås, inte en betongplatta precis under matjorden och en oarmerad "plint" som vittrar sönder så kåken är snevind efter första vintern". Han byggde en carport enligt det receptet bara för att han är för lat att göra riktiga plinthål och carporten ser ut därefter också. :laugh:

Sådär nu har jag hjälpt till att måla i stallet, så snart kan vi kalka och ströa upp, behöver nog bara ta hem lite spån först också.
Det är så mysigt att göra stall och ladugårdar sommarfina för det syns verkligen. :)

Har eventuellt bestämt mig nu :) Lyckades få kontakt med en som läst programmet jag kommit in på, via distans och hon berättade om programmet och upplägget och det verkar passa mig perfekt eftersom jag måste jobba samtidigt :)

Nu måste jag bara kolla upp resor till Umeå, samt övernattning.

Kanske en Bukefalist i Umeå kan ställa upp? Det var ju inte så ofta du behövde dit (om jag kommer ihåg rätt) :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
332
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 401
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 32 33 34
Svar
665
· Visningar
39 227
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
881
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31