Vill hem från jobbet och sova 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1+ på den!Vill hem från jobbet och sova![]()
Var lika varmt här.@Kethets nej verkligen inte. Hade 29 grader inne när jag åkte igår kväll.
Hur länge har du kvar?
Ja så är det nog! Vi börjar nio, det är nog inte lika vanligt?Vi har också till 7. Ganska standard inom vården känns det som![]()
Det vanliga häromkring är annars 22, men jag föredrar klart att börja 21, det är en timme som varken gör till eller från på natten men är guld värd när man jobbar kväll@Kethets våra nattpass är 21 till 7. Vet dock inte hur det ser ut ute på avdelningarna![]()
Kväll är inga problem, morgon däremot!@Kethets Jag kan verkligen förstå det! Jag har tur och slipper jobba kväll![]()
Jag hade tagit bort demSitter och oroar mig för min hund och hatar att ingen är vaken, att det är helg osv.
(Hon fick ett sår för 11dagar sedan som syddes, stygnen skulle tas efter 10-14 dagar, nu är hon plötligt jättebesvärad av sitt ben vilket hon inte alls varit tidigare. Vet inte om det är stygnen som kliar så att jag bör ta bort dem eller om något hänt så att ajg absolut inte bör ta bort dem. Så jävla trött att jag inte kan tänka klart heller)
@RedHyuuga Tittar nu på OVAn och väntar tills eftertexten är klar!
(Guiscard var rätt namn!)
Omg, där kommer Hilmes ... han är sååå fel person att fråga
... pfffft!
"I specialize in ambitious men"
"That's right. As a knight, I'm only interested in men."
Ok, jag brast ut i skratt där![]()
Nä, det har jag nog missat. Detta får jag helt enkelt ta och kolla upp. Behöver skratta lite, alltid bra med skratt.Oh my god, tittade på arslan tv specials nu och omg, du har nog sett det men
Kharlan säger till Daryun att han har en bra anledning till förräderiet och förklarar "Well, don't you ever feel like cute lads need to be bullied?"
Daryuns ansikte när han säger "you're freaking dead!"![]()
Jag spelar inte heller så mycket, men de anime jag sett som är baserade på spel har faktiskt varit riktigt bra. Ofta så förstår man även om man inte spelat spelet också.Oops, googlade och såg att det var helt fel anime jag hade tänkt på. Ser att det är baserat på ett spel, då jag inte spelar själv så känner jag lite tveksam inför sånt.
Åhå, jag visste inte att det var samma studio! Kanske förklarar likheten. Jag håller med om att slutet var lite krystat, synd på så korta säsonger då. Men om det kommer en andra säsong så kanske det klarar upp saker lite bättre då.
91 days - jag blev också lite överraskad också under det senaste avsnittet. Men jag tänker nog ge det en chans till och se hur de tänker göra i nästa avsnitt, kanske han blev inte så avslöjad som man trott.