Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 864
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och oroar mig för min hund och hatar att ingen är vaken, att det är helg osv.
(Hon fick ett sår för 11dagar sedan som syddes, stygnen skulle tas efter 10-14 dagar, nu är hon plötligt jättebesvärad av sitt ben vilket hon inte alls varit tidigare. Vet inte om det är stygnen som kliar så att jag bör ta bort dem eller om något hänt så att ajg absolut inte bör ta bort dem. Så jävla trött att jag inte kan tänka klart heller)

Sitter och oroar mig för min hund och hatar att ingen är vaken, att det är helg osv.
(Hon fick ett sår för 11dagar sedan som syddes, stygnen skulle tas efter 10-14 dagar, nu är hon plötligt jättebesvärad av sitt ben vilket hon inte alls varit tidigare. Vet inte om det är stygnen som kliar så att jag bör ta bort dem eller om något hänt så att ajg absolut inte bör ta bort dem. Så jävla trött att jag inte kan tänka klart heller)
Jag hade tagit bort dem :)

@RedHyuuga Tittar nu på OVAn och väntar tills eftertexten är klar! :up:
(Guiscard var rätt namn! :up:)
Omg, där kommer Hilmes ... han är sååå fel person att fråga O_o
... pfffft!
"I specialize in ambitious men"
:rofl:
"That's right. As a knight, I'm only interested in men."
:rofl::rofl::rofl:
Ok, jag brast ut i skratt där :D
:rofl: :rofl: :rofl:
Nu kan du nog förstå att jag dog av skratt när jag såg den första gången. Om det hade varit någon annan här så hade den personen blivit döv, jag typ skrek av skratt så kul var det. Nu när jag ser den fnissar jag mest. Hela den scenen är så underbart uppbyggd.

Jag vet att jag läste en kommentar där någon påpekade att kungen visst ser redo ut med tanke på skuggan och sen att Hirmes måste vara jäkligt stark som drar kungen med EN hand. :rofl: :rofl: :rofl:
original.jpg

original.jpg

Oh my god, tittade på arslan tv specials nu och omg, du har nog sett det men :rofl:
Kharlan säger till Daryun att han har en bra anledning till förräderiet och förklarar "Well, don't you ever feel like cute lads need to be bullied?" :rofl::rofl::rofl:
Daryuns ansikte när han säger "you're freaking dead!" :rofl:
Nä, det har jag nog missat. Detta får jag helt enkelt ta och kolla upp. Behöver skratta lite, alltid bra med skratt. :D

Oops, googlade och såg att det var helt fel anime jag hade tänkt på. Ser att det är baserat på ett spel, då jag inte spelar själv så känner jag lite tveksam inför sånt.

Åhå, jag visste inte att det var samma studio! Kanske förklarar likheten. Jag håller med om att slutet var lite krystat, synd på så korta säsonger då. Men om det kommer en andra säsong så kanske det klarar upp saker lite bättre då.

91 days - jag blev också lite överraskad också under det senaste avsnittet. Men jag tänker nog ge det en chans till och se hur de tänker göra i nästa avsnitt, kanske han blev inte så avslöjad som man trott.
Jag spelar inte heller så mycket, men de anime jag sett som är baserade på spel har faktiskt varit riktigt bra. Ofta så förstår man även om man inte spelat spelet också.

Japp, och jag vet att många Attack on Titan fans var väldigt anti Kabaneri och typ sure på den serien för då "försenar" den nästa säsong av AoT typ. :angel:

Vad händer annars idag då? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
330
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 401
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 32 33 34
Svar
665
· Visningar
39 148
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
880
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31