Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 864
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vassego~ Den bjuder jag på~ :heart hihi~ :heart
Oh my god, tittade på arslan tv specials nu och omg, du har nog sett det men :rofl:
Kharlan säger till Daryun att han har en bra anledning till förräderiet och förklarar "Well, don't you ever feel like cute lads need to be bullied?" :rofl::rofl::rofl:
Daryuns ansikte när han säger "you're freaking dead!" :rofl:

@RedHyuuga Tittar nu på OVAn och väntar tills eftertexten är klar! :up:
(Guiscard var rätt namn! :up:)
Omg, där kommer Hilmes ... han är sååå fel person att fråga O_o
... pfffft!
"I specialize in ambitious men"
:rofl:
"That's right. As a knight, I'm only interested in men."
:rofl::rofl::rofl:
Ok, jag brast ut i skratt där :D

Jag började också läsa manga, minns inte om jag läste ikapp eller om jag slutade för att jag inte ville spoila för mig själv. :p

Nä, inte vad jag fattat som nu, tales of Zestiria baseras på ett spel med samma namn, helt underbar grafik. Därför jag kollar. Tror du sett något annat låter inte alls bekant.

Jag såg Kabaneri också och det var riktigt bra fram till typ sista avsnitten, kändes som de kunde gjort det lite längre och inte snabbat på det så, fast cool animation och stil, tydligen samma studio som gör shingeki no kyojin. De är båda väldigt liknande men jag var nog lite mer för Kabaneri, samtidigt som vissa karaktärer i Shingeki är intressanta.

Det är synd för Hunter x Hunter är så grym, den kom innan Naruto och det finns så många bitar som man ser att Naruto kopierat från HxH. Det är ju för att mangakan är sjuk, får bara hoppas de hinner färdigt så man får veta slutet.

91 days, ah just ja det var den jag började titta på för den lät intressant, men jag blev lite besviken på den faktiskt. Trodde ärligt inte han skulle "avslöja" sig själv så snabbt och verkligen nästla sig in hos dom först... vet inte om jag kommer fortsätta titta. Får se.
Oops, googlade och såg att det var helt fel anime jag hade tänkt på. Ser att det är baserat på ett spel, då jag inte spelar själv så känner jag lite tveksam inför sånt.

Åhå, jag visste inte att det var samma studio! Kanske förklarar likheten. Jag håller med om att slutet var lite krystat, synd på så korta säsonger då. Men om det kommer en andra säsong så kanske det klarar upp saker lite bättre då.

91 days - jag blev också lite överraskad också under det senaste avsnittet. Men jag tänker nog ge det en chans till och se hur de tänker göra i nästa avsnitt, kanske han blev inte så avslöjad som man trott.

Ätit thaimat med familjen. Och nyss hemkommen från en tur på jakt efter pokemon med brorsan. Dålig utdelning men men :) nu funderar jag vad jag ska göra. Känner mig lite trött men vet inte om det är så bra att sova 7 timmar tidigare än vad jag brukar (eller om jag ens kan somna nu). Bara skit är det på tv med.

Jag är sugen på nått gott. Vi har inget gott hemma. Eller jo fruktkolor, men det åt jag mycket av förra helgen så inte sugen på det :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
330
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 401
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 32 33 34
Svar
665
· Visningar
39 148
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
880
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31