Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det smakar verkligen kemiskt socker när man tagit en pausDrack nyss ett halvt glas Trocadero. Fy sjutton vad äckligt det är med läsk när man inte druckit det på typ en månad.![]()
Oh my god, tittade på arslan tv specials nu och omg, du har nog sett det menVassego~ Den bjuder jag på~hihi~
![]()
Oops, googlade och såg att det var helt fel anime jag hade tänkt på. Ser att det är baserat på ett spel, då jag inte spelar själv så känner jag lite tveksam inför sånt.Jag började också läsa manga, minns inte om jag läste ikapp eller om jag slutade för att jag inte ville spoila för mig själv.
Nä, inte vad jag fattat som nu, tales of Zestiria baseras på ett spel med samma namn, helt underbar grafik. Därför jag kollar. Tror du sett något annat låter inte alls bekant.
Jag såg Kabaneri också och det var riktigt bra fram till typ sista avsnitten, kändes som de kunde gjort det lite längre och inte snabbat på det så, fast cool animation och stil, tydligen samma studio som gör shingeki no kyojin. De är båda väldigt liknande men jag var nog lite mer för Kabaneri, samtidigt som vissa karaktärer i Shingeki är intressanta.
Det är synd för Hunter x Hunter är så grym, den kom innan Naruto och det finns så många bitar som man ser att Naruto kopierat från HxH. Det är ju för att mangakan är sjuk, får bara hoppas de hinner färdigt så man får veta slutet.
91 days, ah just ja det var den jag började titta på för den lät intressant, men jag blev lite besviken på den faktiskt. Trodde ärligt inte han skulle "avslöja" sig själv så snabbt och verkligen nästla sig in hos dom först... vet inte om jag kommer fortsätta titta. Får se.
Är tramstråden full`??? Eftersom sida med sida fylls med skit.
Det är 13 grader och jag sitter utomhus och äter vattenmelon
Det ska dock bli upp till 28 grader idag?!![]()
Norra vildmarkerna kommer säkert ha -70 i vinter så passa på och njutVi har 17,2 just nu - vi ska få runt 18 och sedan 23 lite senare.![]()