Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ätit bägge delar. Kan inte påstå att jag fått något habegär för någon av varianterna. Så det extra besväret är det itne värt. Det är knappt värt slanten för de i frysdisken heller. Så himla gott är det inte. (tacka vet jag surströmming :laugh: )
Ska jag köpa så är det för sällskapet med kräftätare. Att umgås gillar jag.
Jag tycker det är gott. Men de hemkokta är klart godare. Surströmming däremot. :wtf:

Ni som brukar vara ute och springa, om det finns några i den här tråden, hur distraherar ni hjärnan under tiden? Jag kan omöjligt bara koppla bort och inte tänka och har jag inget att fokusera på tänker jag bara på hur jäkla jobbigt och tråkigt det är. Nu när jag bara springer korta intervaller på 90 sekunder räknar jag steg. Men sen då? När det är meningen att jag ska klara av att springa 5km? När jag promenerar lyssnar jag på ljudbok, men frågan är om man kan fokusera på det när man springer?

Ni som brukar vara ute och springa, om det finns några i den här tråden, hur distraherar ni hjärnan under tiden? Jag kan omöjligt bara koppla bort och inte tänka och har jag inget att fokusera på tänker jag bara på hur jäkla jobbigt och tråkigt det är. Nu när jag bara springer korta intervaller på 90 sekunder räknar jag steg. Men sen då? När det är meningen att jag ska klara av att springa 5km? När jag promenerar lyssnar jag på ljudbok, men frågan är om man kan fokusera på det när man springer?

Nu har jag inte sprungit på flera år men jag lyssnade på musik när jag sprang.

Musik på HÖGT så att jag inte hör mig själv flåsa

Sommarpratarna nu på sommaren är perfekt. Annars en bra ljudbok.
Musik är lite trist i längden tycker jag.

En dag med mycket aktivitet. Efter att markismontören lämnat huset så rensade jag lite ogräs, duschade, hämtade barnet i Lund, dammsög båda våningarna, hängde upp den nytvättade tvätten, packade inför kommande veckas resor, tvättade håret och åt en stor tallrik fylld med apelsinchokladglass :d
Kände att det var dags för en sådan här. :D

00001203.jpg

Du tycker att det funkar att fokusera på ljudbok? Perfekt i så fall. :up:
Tycker inte man behöver fokusera på något sätt utan man bara försvinner in i det talade ordet.
Skulle säga att det är mycket lättare med en bra ljudbok för det tar bort fokusen från springandet och man bara springer på utan att tänka.
Blir nästan lite meditativt på något sätt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
324
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 303
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 30 31 32
Svar
631
· Visningar
37 102
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
869
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka