Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tokigt varmt även här. Är glad att jag började dagen med en långpromenad så att det är avklarat! Nu vädrar jag så att det är korsdrag, blir helt ok inomhus då. Jag städar lite, sätter mig vid datorn med ett glas vatten, städar lite till, sätter mig vid datorn igen och håller på sådär... Börjar bli riktigt fint här hemma nu, åtminstone jämfört med hur det såg ut tidigare idag :) Inatt ska jag nog gå till morsans tomma lägenhet, titta på film och äta choklad.

TRÖTT. Känner mig otroligt lockad att sova en stund, men då kommer jag inte kunna sova när det väl blir natt och så blir allt tokigt med dygnsrytmen... Måste hitta något att roa mig med :p

Fortsätter projekt kurera kursledaren...

Nä men migränen börjar bli bättre.

Nu ska jag lägga mig och sova igen. Har varit vaken 1 timme i sträck :o

Det här har varit mitt fordon för dagen
DSC_0224_zps34k4oy5j.jpg

Annars sitter jag och drömmer mig bort till Ullevis scen och lyssnar på massa Springsteen, vill så gärna gå ikväll också. Alltså var han kung eller vad han kung midsommardagen :love:

Var tvungen att sätta mig på andra sidan huset där vi har väggkontakt för att ladda mobilen. Men det blåser en hel del och jag missar ju solen! :mad:
Funderar på att flytta mig nu när jag nått 55% batteri iallafall. Hmm.

Flyttat på mig.
Hm. Solen döljs en del av träden dock. Och det blåser här också. Men det är någorlunda varmare :cautious:
Tog med mig en tröja för säkerhets skull :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
328
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 374
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 31 32 33
Svar
643
· Visningar
37 738
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
872
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur