Är man dessutom allergisk med så vill man inte ha dom nära ju.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är man dessutom allergisk med så vill man inte ha dom nära ju.
Invänta mörkret, tejpa för hålet och stick ett litet hål i tejpen bara så ett spraymunstycke med "snabel" på går genom hålet. Spruta av hjärtans lust för då har dom inte en chans att evakuera.Ser du ingångshålet? Då kan du göra det jag inte vågar,getingspray i hålet,gaffatejp direkt efter o sen springa![]()
Smart kille! Det borde tom jag kunna göra,provar genast om jag inte återkommer strax så kan väl någon ringa 112 för då har jag ramlat ner från balkongenInvänta mörkret, tejpa för hålet och stick ett litet hål i tejpen bara så ett spraymunstycke med "snabel" på går genom hålet. Spruta av hjärtans lust för då har dom inte en chans att evakuera.![]()
Är strax nu? Lever du?Smart kille! Det borde tom jag kunna göra,provar genast om jag inte återkommer strax så kan väl någon ringa 112 för då har jag ramlat ner från balkongen
Fråga mig om 15 min.Är strax nu? Lever du?![]()
Du får undersöka saken..undrar vad grannarna skulle säga om jag tar ut min säng till loftgången..
Usch, var rädd om dig.Fråga mig om 15 min.
1.Dom har väktare i utgången
2 dom uppskattar inte getingspray
3 adrenalin får hjärtat att slå i 200 (2a sprutan på kort tid)
4 jag har ett getingbett i ansiktet
5 en trasslade in sig i mitt långa hår,så nu måste jag gå upp på ovanvångingen o se var den hamnade när jag borstade förtvivlat
Och minst 2 är döda![]()
Brukar vara det,men idag hade jag nog min blonda dagUsch, var rädd om dig.
5 en trasslade in sig i mitt långa hår,så nu måste jag gå upp på ovanvångingen o se var den hamnade när jag borstade förtvivlat
Tur du överlevde!Brukar vara det,men idag hade jag nog min blonda dagkonstigt att man aldrig lär sig
![]()
I denna delen av Skaraborg hade dom inga väktare. Tejpa som tusan och spraya som en blå. Hoppas bara dom dör nu.Nu har hjärtat slutat gå i 200 och jag ser ut som jag har enkelsidig påssjuka och är lite yr i mössan av antihistaminet i kombo med adrenalin sprutan
Ringer Anticimex på måndag istället.
Det gjorde jag nästan,gjord av? Ingen aning men en hjärna har jag tydligen inte
Jag hade seriöst dött av panik. Jisses, vad är du gjord av egentligen?![]()
Du får undersöka saken
Fråga mig om 15 min.
1.Dom har väktare i utgången
2 dom uppskattar inte getingspray
3 adrenalin får hjärtat att slå i 200 (2a sprutan på kort tid)
4 jag har ett getingbett i ansiktet
Och minst 2 är döda![]()
Blä för getingar!Det gjorde jag nästan,gjord av? Ingen aning men en hjärna har jag tydligen inte![]()
Ignorera, ignorera mer och sen ignorera lite tillUgh, jag ligger och grubblar lite.
En allmän fråga sådär: Vad skulle ni känna om en äldre släkting till er sa lite skämtsamt men menade det på allvar "du är så bortskämd, så bortskämd!" Upprepande typ![]()
Jag skulle nicka och le med orden ja!! Ja!! Och det är underbart..Ugh, jag ligger och grubblar lite.
En allmän fråga sådär: Vad skulle ni känna om en äldre släkting till er sa lite skämtsamt men menade det på allvar "du är så bortskämd, så bortskämd!" Upprepande och skakande på huvudet typ![]()