Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Billig fylla.Jag hade getingbo i stjulet nere vid båten och jag blåste på med radar och som tur var kom drottningen fram fort så jag fick livet av henne och nu är getingarna borta .När jag bara rev ut boet förut byggde dom ett nytt på några dagar men försvinner drottningen så drar getingarna och ingen stack mig heller utan dom blev så omtöcknade av radarn .. det blev jag åxo då utrymmet är 1+1,5+1,5 stort![]()
Du får göra som min DR säger till mig hela tiden Vila och återhämtning för att kroppen ska må bra .Och det kanske ligger något i hans tjatMin sämsta gren.
De få korta stunder jag är ledig och det är dagsljus vill jag få något gjort. Det brukar bara resultera i att jag lullar runt, planlös och värmedimmig, och är arg.....
Jo men fick svårt att andas och mådde inte alls bra men efter en timmes fiske så var man på topp igen !Billig fylla.![]()
Likadant här, jag blir knäpp av att göra ingenting.Jajaja. jag vet. Suck.
På den tiden jag hade familj retade jag gallfeber på dåvarande maken med att inte klara att sitta och titta på ett totalt ointressant TV-program bara för att han ville ha någon som satt bredvid honom i soffan. "Slappna av" var en rätt vanlig kommentar....
Jag fixade inte att ligga och sola heller - på den tiden det var modernt. Det funkade om jag lyckades somna.
Har en altan där jag inte fällt ut stolarna än. De står fortfarande ihopfällda och lutade mot väggen efter vintern. Men jag har massor av blommor där.
Mina lägen är sova, eller göra något. Att ensam sitta och titta rakt ut i luften går inte.
Fråga mig om 15 min.
1.Dom har väktare i utgången
2 dom uppskattar inte getingspray
3 adrenalin får hjärtat att slå i 200 (2a sprutan på kort tid)
4 jag har ett getingbett i ansiktet
5 en trasslade in sig i mitt långa hår,så nu måste jag gå upp på ovanvångingen o se var den hamnade när jag borstade förtvivlat
Och minst 2 är döda![]()
Åhhhh! Vad kostar en sån?Har precis bokat och betalt en Nintendo Classic mini
Bara vänta till release nu 11 november hoho
Trodde alla gick o la sig,det var mörkt nog. @åke hade ju inga väktare,fast dom kanske satt vid bakdörren med tanke på var dom var senare.Tänkte du inte på väktarna eller var det för ljust?
Åhhhh! Vad kostar en sån?