Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade getingbo i stjulet nere vid båten och jag blåste på med radar och som tur var kom drottningen fram fort så jag fick livet av henne och nu är getingarna borta .När jag bara rev ut boet förut byggde dom ett nytt på några dagar men försvinner drottningen så drar getingarna och ingen stack mig heller utan dom blev så omtöcknade av radarn .. det blev jag åxo då utrymmet är 1+1,5+1,5 stort :p
Billig fylla. :rofl:

Min sämsta gren.

De få korta stunder jag är ledig och det är dagsljus vill jag få något gjort. Det brukar bara resultera i att jag lullar runt, planlös och värmedimmig, och är arg.....
Du får göra som min DR säger till mig hela tiden Vila och återhämtning för att kroppen ska må bra .Och det kanske ligger något i hans tjat :o

Jajaja. jag vet. Suck.
På den tiden jag hade familj retade jag gallfeber på dåvarande maken med att inte klara att sitta och titta på ett totalt ointressant TV-program bara för att han ville ha någon som satt bredvid honom i soffan. "Slappna av" var en rätt vanlig kommentar....
Jag fixade inte att ligga och sola heller - på den tiden det var modernt. Det funkade om jag lyckades somna.
Har en altan där jag inte fällt ut stolarna än. De står fortfarande ihopfällda och lutade mot väggen efter vintern. Men jag har massor av blommor där. :D

Mina lägen är sova, eller göra något. Att ensam sitta och titta rakt ut i luften går inte.
Likadant här, jag blir knäpp av att göra ingenting.
falling-down-still.jpg

Shit, var visst uppe lite för länge igår tack vare @Asko visade mig "pandoras ask", somnade säkert innan 2 och vaknade och gick upp 7 å imorrn ska jag jobba får försöka komma i säng tidigt idag med andra ord. :)

Fråga mig om 15 min.
1.Dom har väktare i utgången
2 dom uppskattar inte getingspray
3 adrenalin får hjärtat att slå i 200 (2a sprutan på kort tid)
4 jag har ett getingbett i ansiktet
5 en trasslade in sig i mitt långa hår,så nu måste jag gå upp på ovanvångingen o se var den hamnade när jag borstade förtvivlat

Och minst 2 är döda :devil:
:rofl: :rofl: :rofl:
Förlåt det är egentligen inte det minsta roligt men du skriver så roligt :o

Du är väl inte en av dom två döda hoppas jag :eek:
(Ja mycket låg humor, jag håller med)

Hemkommen efter en dryg timmas promenad. Den delen där det fanns lite träd med i bilden var rätt behaglig. Den delen (större delen) som gick över öppna fält var rätt... varm...

Huuuuu! Nu är mina getingar skit förbannade :nailbiting: Antingen har några sovit borta i natt eller så har en del hittat en alt. utgång och nu kommer dom inte in för hålen har ju jag gaffat.:devil:

Än så länge en lugn dag på jobbet, funderar på att storstäda och möblera om i jourrummet (vilket vi egentligen inte har med att göra då det är andra huset som har jourerna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
324
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 352
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 30 31 32
Svar
637
· Visningar
37 335
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
872
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka