Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
Rakade benen för första gången i år idag - och det kliar redan! :arghh: Dessutom så ser benen blekare ut utan skogen på dem :cautious:

Det blir nog den sista gången för i år också :cool: (men jag var tvungen idag - hade inga av mina tunna byxor kvar)

Provade dessutom mina jeansshorts som alltid setat lite stort och skönt .... nepp, inte idag. Gick inte ens att knäppa :arghh:
Jag har nog möjligen gått upp lite i vikt sen senast... :cool:

Känner mig så cool och hälsosam idag - not.

Usch!
Jag fick nyss sprängande huvudvärk så frågan är om vi inte får åska här också.

Det kom ju några smällar här igår kväll (och regn) men framför allt var jag så vansinnigt trött! Jag gick och la mig långt innan särbon för att det gick bara inte att hålla sig vaken. Huvudvärk har jag haft hela dagen idag så den här urladdningen var skön.

Här kom det ett så lovande moln,stort o grått,skuggade solen..................i 2min sen vände det o gick ut mot E20 :devil::devil::devil::banghead:

Jag ser fortfarande ut sa Maken vagrar att visa sig offentligt med mig. Han far allt for manga acklade blickar sager han. Om jag kunde bara pa valpen hela tiden skulle det nog ordna sig ... ingen skulle titta pa mig i alla fall da. :p

Soda%20Pop_zpsmrflgs1j.jpeg

Det ösregnade rejält i Sthlm för ett tag sedan. Min mardröm är att komma hem till en översvämmad lägenhet :nailbiting:

Här mitt ute i ingenstans är det sol :D

Scandic Opalen :)

Vi tänkte vi där när vi åker nästa vecka men fick så bra erbjudande på ett annat istället!
Jag bodde på Opalen förra året, men jag var inte alls nöjd.. Kändes sunkigt och frukosten var dålig. Jag tog pannkakor direkt efter de ställde ut nya (stod och väntade på dom) men dom var någonting mellan fisjumma och kalla :meh:
@LadyCovergirl hoppas ni får bättre upplevelse än mig av hotellet :p

Jag ser fortfarande ut sa Maken vagrar att visa sig offentligt med mig. Han far allt for manga acklade blickar sager han. Om jag kunde bara pa valpen hela tiden skulle det nog ordna sig ... ingen skulle titta pa mig i alla fall da. :p

Soda%20Pop_zpsmrflgs1j.jpeg
Va? Det kanske ligger något skämt bakom men jag blir bara fundersam om din man inte vill visa sig med dig pga "äcklade blickar"? Låter inte ett dugg roligt? :confused::crazy::cautious:

Edit: Åhå! Det var blåmärken! :o Märkte inte ens det, sorry :angel: tänkte att det var skumt ljus bara.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
321
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 299
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 30 31 32
Svar
630
· Visningar
36 846
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
867
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka