Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch!Smäller på rätt bra här nu så det är tur att du inte är här @Malin_L
Det verkar som om det kommer att gå rakt över![]()
Usch!
Jag fick nyss sprängande huvudvärk så frågan är om vi inte får åska här också.
Här kom det ett så lovande moln,stort o grått,skuggade solen..................i 2min sen vände det o gick ut mot E20![]()
Scandic Opalen![]()
Jag bodde på Opalen förra året, men jag var inte alls nöjd.. Kändes sunkigt och frukosten var dålig. Jag tog pannkakor direkt efter de ställde ut nya (stod och väntade på dom) men dom var någonting mellan fisjumma och kallaVi tänkte vi där när vi åker nästa vecka men fick så bra erbjudande på ett annat istället!
Jag ser fortfarande ut sa Maken vagrar att visa sig offentligt med mig. Han far allt for manga acklade blickar sager han. Om jag kunde bara pa valpen hela tiden skulle det nog ordna sig ... ingen skulle titta pa mig i alla fall da.
![]()
Bor du i källaren?Det ösregnade rejält i Sthlm för ett tag sedan. Min mardröm är att komma hem till en översvämmad lägenhet
![]()
Va? Det kanske ligger något skämt bakom men jag blir bara fundersam om din man inte vill visa sig med dig pga "äcklade blickar"? Låter inte ett dugg roligt?Jag ser fortfarande ut sa Maken vagrar att visa sig offentligt med mig. Han far allt for manga acklade blickar sager han. Om jag kunde bara pa valpen hela tiden skulle det nog ordna sig ... ingen skulle titta pa mig i alla fall da.
![]()
Nä, några våningar upp så det är en väldigt ologisk rädslaBor du i källaren?
@dobbis och @athena_arabians Jag ar sa duktig att jag snavade pa en betong trotoar ... ni skulle se mina knan och saret pa lappen syns inte pa bilden
@Asko ... det var det jag tankte, sa lange jag haller i valpen sa ser ingen hur jag ser ut.![]()