Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaken. Känns inte som någon idé att somna om. Klockan ringer om 20 minuter. Ska bli skönt att komma hem, men ser inte riktigt fram emot 10-11 timmar i bil.

Gick du till en mindre bank efter Lloyds? Sjalv sa ratade jag just Wells Fargo efter manga ar med dalig service och gick over till en Credit Union som bara finns i Oregon. Jag ALSKAR den har banken. Servicen ar fantastisk och de ser till och med till att vi hittar nya billigare vagar att transferera pengar in till landet. :cool:

"Mindre" är den definitivt, men inte super liten. Heter Cooperative Bank. Det var en helt fantastisk känsla (mest av shock) första gången jag var där, personalen ljög inte för en! Visste de inte så sa de det och ringde upp någon som visste. Jag stämde konton med dem förra veckan och det var samma där att personen gick igenom de olika sätten att föra ut pengarna till kontot i Sverige och förklarade vilken som var billigast.

Fick en minnesbild från några scener ur en film som jag verkligen inte kommer på namnet på. Skrev upp det jag minns på papper ifall jag kommer på det längre fram.

Det är en kvinna som träffar en man, en rik sådan. Kvinnan flyttar mer eller mindre in hos den där mannen och vill till slut ha en bit i en låda för sina kläder. Mannen ber butlern fixa fram en låda åt henne. Vilket han gör, längst in i ett dammigt rum som inte används. Butlern tycker inte kvinnan har det som mannens speciella avlidna ex har och därför inte förtjänar sin pojkvän.

Någon som vet?
Jag har sett den! Men minns inte... Men är det en film eller är det en serie?

Du hade åtminstone fått konkurrens. Fler attraktioner på tivolit för dem.

Jag har en. En rejäl sak för ett par tusenlappar. Under somrar med mygg kan jag tömma ur en kaffekopp döda myggor (många!!) flera gånge ri veckan. Bara DET är en njutning....

Det är som när jag slår ihjäl flygande otyg när jag är ute och rider. Varje dödat flygande otyg känns som ett steg närmare utrotning :mad:

Vaken efter åtta timmars sömn. Min lilla Zelma tycker att lite i sju är en bra tid att gå upp. Hon har hittat ett sätt att komma upp i sängen och hoppar sonika på mitt ansikte och biter mig i näsan ;) Det krävs dock inte mycket övertalning för henne att lägga sig och sova lite till :heart

Idag ska jag klippa gräs, hämta hö och tvätta. Imorgon börjar jag jobba igen men startar med ett kort pass på kvällen :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
319
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 299
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 30 31 32
Svar
620
· Visningar
36 433
Senast: sweep
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
861
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka