Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Letar som i letar efter nya katter till familjen.Tappat bort dom? I
Gick du till en mindre bank efter Lloyds? Sjalv sa ratade jag just Wells Fargo efter manga ar med dalig service och gick over till en Credit Union som bara finns i Oregon. Jag ALSKAR den har banken. Servicen ar fantastisk och de ser till och med till att vi hittar nya billigare vagar att transferera pengar in till landet.![]()
Jag har sett den! Men minns inte... Men är det en film eller är det en serie?Fick en minnesbild från några scener ur en film som jag verkligen inte kommer på namnet på. Skrev upp det jag minns på papper ifall jag kommer på det längre fram.
Det är en kvinna som träffar en man, en rik sådan. Kvinnan flyttar mer eller mindre in hos den där mannen och vill till slut ha en bit i en låda för sina kläder. Mannen ber butlern fixa fram en låda åt henne. Vilket han gör, längst in i ett dammigt rum som inte används. Butlern tycker inte kvinnan har det som mannens speciella avlidna ex har och därför inte förtjänar sin pojkvän.
Någon som vet?
Du hade åtminstone fått konkurrens. Fler attraktioner på tivolit för dem.Jag är så oemotståndlig för myggor att det vette tusan om det hade hjälpt![]()
HahaLetar som i letar efter nya katter till familjen.![]()
Du hade åtminstone fått konkurrens. Fler attraktioner på tivolit för dem.
Jag har en. En rejäl sak för ett par tusenlappar. Under somrar med mygg kan jag tömma ur en kaffekopp döda myggor (många!!) flera gånge ri veckan. Bara DET är en njutning....
Jag insåg när jag skrev det att det kunde tolkas så. Men jag orkade inte förklara mig närmare.Haha
jag fick helt anda tankar. Trodde att du hade en katt som fött ungar ute och du letade efter platsen ädr de låg.
Jag har sett den! Men minns inte... Men är det en film eller är det en serie?
@astronaut Känner också igen!
Handlar den om kvinnan eller något barn?