Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aaaaaaaahhhhh! Jag visste att det var en brunett!!!Desperate housewives. Säsong 3. När Susan dejtar den rika Ian.
Mina blir utrotade av proffs på mån em.Hehe, nu har getingjävlarna gett upp och flyttat.![]()
Och jag gör tvärt om, fixar först väggar golv och tak på containern för att sen flytta in bohaget och mig själv in i den och tömma huset.G'morgon ... har blir det en ny solig varm dag. Vart bohag har kommit och star i containers pa uppfarten men lar fa sta dar i nagra veckor innan vi kan packa ur och stalla in grejorna i huset. Forst maste vaggarna malas klart och golven bli klara. Men snart sa!![]()
Eller också gör du som mig, först shoppar på Matsmart för att sen testa affärernas containrar sen det blivit mörkt och konstatera att du måste köpa en frys till och skaffa lagerhyllor.Nu har jag shoppat på Matsmart! Får inte shoppa mer där i år, först efter nyår... Har shoppomani...
Jag har storstädat lägenheten. Fyra timmar tog det för en etta på 26 kvadratVisserligen inklusive pauser för lunch och tvättstuga men ändå - jävligt glad att jag inte bor större. Nu laddar jag med pastasallad innan gympapass
![]()
Jaha då blidde det fyra barn hemma, dottern ringde och ville bli hämtad, vad är det för fel på folk som röker inne i en husvagn?Hon kunde inte med att säga det heller utan skyllde på att hon mådde illa när hon ringde, men jag fick sms strax efter.
Japp och jag förvarnade dottern innan att det kunde vara så, hon trodde inte det men mamma hade visst rätt den här gången...Puckona som rökte i bilen tidigare eller?![]()