Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 864
Status
Stängd för vidare inlägg.
Väldigt trött idag pch har ont i kroppen :( Det här jobbet är inte kul för kroppen. Är trots allt inne på 3 veckan så borde vant mig nu men nej...

G'morgon ... har blir det en ny solig varm dag. Vart bohag har kommit och star i containers pa uppfarten men lar fa sta dar i nagra veckor innan vi kan packa ur och stalla in grejorna i huset. Forst maste vaggarna malas klart och golven bli klara. Men snart sa! :cool:

Allt hö på plats och bonden har lovat att spara ett par balar till mig som jag kan hämta om några veckor :up: Glömde dock bort att jag är allergisk mot hö och måste ha heltäckande kläder när jag hanterar det så nu ser det ut som om jag har gått genom ett snår brännässlor med underarmarna ;) Tur man har kortisonsalva hemma, då blir det bättre fort.
Nu är gräsmattan klippt och jag är väldigt nöjd med mig själv. Så nöjd att jag ska göra ett helt gäng varma mackor minsann :d

Minus ett barn, plus två barn, semestermatte på högnivå! :D
Dottern har åkt till kompis för att bo i husvagn, och mina två extra barn skulle komma hit och bo här i natt visst. Så nu funderar jag på vad jag ska hitta på för kvällsmat... Jag hade nämligen närt en liten förhoppning om att sonen skulle sova hos dem och jag och maken kunde sticka ut och äta själva men men det här fungerar också! :D

G'morgon ... har blir det en ny solig varm dag. Vart bohag har kommit och star i containers pa uppfarten men lar fa sta dar i nagra veckor innan vi kan packa ur och stalla in grejorna i huset. Forst maste vaggarna malas klart och golven bli klara. Men snart sa! :cool:
Och jag gör tvärt om, fixar först väggar golv och tak på containern för att sen flytta in bohaget och mig själv in i den och tömma huset. :D

Grillad kycklingkorv med bröd och tillbehör och en Guinness till det satt fint som middag, givetvis gratis som vanligt. :d

Betalat räkningar. Helt övertygad att jag hade lagt till unionen som autogiro men tydligen inte... Får göra det nästa månad.

Nu har jag shoppat på Matsmart! Får inte shoppa mer där i år, först efter nyår... Har shoppomani...
Eller också gör du som mig, först shoppar på Matsmart för att sen testa affärernas containrar sen det blivit mörkt och konstatera att du måste köpa en frys till och skaffa lagerhyllor. :o

Jag har storstädat lägenheten. Fyra timmar tog det för en etta på 26 kvadrat O_o Visserligen inklusive pauser för lunch och tvättstuga men ändå - jävligt glad att jag inte bor större. Nu laddar jag med pastasallad innan gympapass :cool:

Inte alls bitter över att städa en 88-kvadratare själv. Inte alls. :D:angel:

Ser Trinny och Susannah stylar om Danmark. Igen. :D

Jaha då blidde det fyra barn hemma, dottern ringde och ville bli hämtad, vad är det för fel på folk som röker inne i en husvagn? :cautious: Hon kunde inte med att säga det heller utan skyllde på att hon mådde illa när hon ringde, men jag fick sms strax efter.

Nu e ja helt färdig i skallen. Tror jag kört närmare 500km idag och kört totalt 7 timmar i körtid varav 3 timmar i ett sträck.... det var mastigt. Skulle nog somna om jag gick å la mig i sängen nu tror jag...

Har varit i Norrköping en sväng idag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
332
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 405
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 32 33 34
Svar
669
· Visningar
39 571
Senast: warg
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
881
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka