Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
sitter och följer budgivning, vi ligger som passiva men lägger bud om det inte drar iväg för mycket. Gud vad folk är hetsiga! Jag kommer få magkatarr :eek:
 
Pratade precis med mor min som kört i diket. Det var det eller frontalkrock med sopbilen som körde alldeles för fort :mad: Förra bilen hann undan sa mannen men mammas bil är större så de hamnade i diket.

Tur hon klarade sig ordentligt.
 
sitter och följer budgivning, vi ligger som passiva men lägger bud om det inte drar iväg för mycket. Gud vad folk är hetsiga! Jag kommer få magkatarr :eek:

Jag vet... Där min mamma bor (1 km från mig) har priserna gått upp nästan 1 miljon sen hon köpte sitt för drygt fyra år sen. Hon gav strax under miljonen för sitt då. Helt sinnessjukt. Och vi bor i ett litet samhälle (drygt 10 000 inv) och inte jättenära storstad eller tåg heller.
 
Har varit på intervju med valberedningen inför val till kårordförande (:nailbiting:) och när jag kom hem mådde jag väldigt knasigt, kom då på att jag inte ätit idag. Så nu ligger jag på sängen och jäser, är hysteriskt trött och så bläddrar jag lite bland hästannonser (EN DAG SÄGER JAG BARA!).. Borde väll strax ta tag i examensarbetet :arghh:
 
Fixat lite i trädgården. Mannen klippte gräset och jag plockade fram en drös med kompostgaller som en snubbe ska komma och köpa ikväll. Plockade fram lite krukor också som jag ska förså i. Blir kanske kvällens pyssel :)
 
Sätter väl punkt på den här tråden med inlägg 2000 med att gnälla på att jag inte kommer få hoppa ikväll
Finns inte en sportsmössa jag gör det på Herr Jättehäst
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 370
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 289
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 909
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 022
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp