Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit hos tandläkaren och fått visdomstand utdragen. Vrålgungrig, men nu när jag äntligen får äta släpper bedövningarna och det börjar göra oooont i hela käken. :arghh:
 
Fortfarande snusfri, 5 timmar sen jag vaknade. Nu börjar abstinensen kännas, men den är endast begränsad till en liten molande huvudvärk. Försöker se till att äta ordentligt så jag inte förväxlar abstinensen med hunger. Känner mig fortfarande positiv och är inte ett dugg sugen på att ta en snus. Det är ingen uppoffring, detta är en vinst som får mig att bli fri!
 
Fortfarande snusfri, 5 timmar sen jag vaknade. Nu börjar abstinensen kännas, men den är endast begränsad till en liten molande huvudvärk. Försöker se till att äta ordentligt så jag inte förväxlar abstinensen med hunger. Känner mig fortfarande positiv och är inte ett dugg sugen på att ta en snus. Det är ingen uppoffring, detta är en vinst som får mig att bli fri!
Hejja hejja, stort steg.:banana:

Själv skulle jag gärna gå ut på balkongen nu och blossa men med risk för att missa min paketlev. så får jag vänta.
 
Dags att hämta storasyster på fsk, på med kläder och hämta! Extra stort gilla att det inte behövs så mycket kläder, solen skiner och i skuggan har vi 12-13 grader! Ska nog parkera mig på uteplatsen när vi kommer tillbaka, har hört att vädret blir sämre fr o m imorgon...
 
Hemma från stallet. Ska dit om en timme eller så igen och tömköra en ponny. Idag ska katten operera ut två tänder, stackaren.
Stackars kisse! Hoppas allt går bra!
Slutade snusa igår kväll! Läste "Äntligen icke-rökare" pärm till pärm. Jag har varit kedjesnusare, så att ha varit snusfri sen 06.40 idag är en ganska stor sak ändå. Det är "bara" 2,5h och så länge har jag såklart varit utan snus innan. Men denna gången har jag inget sug - för jag vet att jag aldrig kommer snusa igen! Har lite pytteabstinens, men inget värre än att jag mer registrerar det. Är inte tjurig eller har värk. Jag hoppas att hjärntvätten jag gick igenom igår håller i sig, för detta känns otroligt lätt! :bump:
Jag slutade röka med den boken för för rökare. Bästa jag gjort! Ingen abstinens eller sug alls :up:
Försöker lösa allt som samlat på sig under helgen och igår. Hade en skrotnatt med dumma drömmar om sambon dessutom... :(
Kram :heart
 
Slutat jobbet, sitter i bilen i solen och äter glass :d ska strax åka till kuratorn en sväng. Halsen gör ont och näsan nyser! Attans! Jag som har klarat mig hela vintern från skiten :wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 288
Senast: Modest
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 022
Senast: MiaMia
·
Övr. Barn Eftersom jag och barnens pappa är mitt i en separation är sommarplanerna obefintliga. Sitter dock och funderar på om jag och barnen...
2
Svar
24
· Visningar
2 318
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 155
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp