Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då så, då är det dagen D idag när mäklaren förväntar sig att budgivningen ska komma igång. Jag är SÅ nervös!

Till råga på allt så har jag lyckats boka in en fransförlängning i ett försök att bli ett prydligare jag :o :laugh:. Det känns så mycket "inte jag". Planen är hur som helst att inte behöva använda mascara och att resultaten ska vara så naturligt som möjligt. Jag är dock i princip lika nervös för det här som för försäljningen.

Och när vi är inne på prydlighet så känner jag mig extremt oprydlig just nu. All stress och nervositet har gjort att jag har fått finnar och ser allmänt för taskig ut i huden.

Vaken och intar kaffe. Klockan 9 ska jag kolla på lösdriften :nailbiting:
Har fruktansvärt ont i huvudet fortfarande sen snart en vecka tillbaka. Gissar att det är all stress för jag blir inte av med den hur jag än försöker :down:
Efter lunch är det återbesök med hästen på klinik för endoskopi.
Och så hoppas jag fortfarande på att ett boendeerbjudande ska dimpa ner i mailen.

Jag kommer garanterat ha ett fullfärdat migränanfall innan kvällen :(

Ledig i dag, alltid nåt :up:

Ont i varenda led i kroppen
Intar smärtstillande och hoppas på snar bättring.
Är lite sur på sambon.
Är man 50 bast får man ta ansvar för att komma upp ur i sängen och fixa frukost själv om man har en tid att passa.
Speciellt när han vet att jag inte mår bra.
Så, nu var det färdiggnällt.

Har vaknat flera ggr i natt av halsont :( Men är inte sjuk nog att vara hemma, så nu sitter jag här på jobbet och tycker synd om mig själv! :down:

Ska gå upp, ta en dusch, äta frukost och sen gå en sväng med labben för att sen åka till jobbet. Har verkligen ingen lust, kroppen värker och orken är i botten :down:. Förhoppningsvis känns det bättre när jag väl kommer till jobbet.

Hemtjänsten (aka medicintanten) har fixat så mamma får tid på VC för div provtagningar :bow:
Nu blir mitt jobb att övertala mamma gå upp dit och TA dessa prover också
Jag är skeptiskt :cautious:

För att fira att jag hade sönder min Arduino Uno den andra dagen jag använde den, så har jag beställt en ny mobil trotts att jag egentligen inte har råd.

Hoppas på att min Caterpillar S60 anländer typ igår, så att jag kant a helt onödiga thermal images med den :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 835
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 789
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka