Köpt två tröjor
Älskar att handla över nätet, fantastiskt att kunna ligga i soffan och handla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försöker kurera mig efter kombinationen migrän och magsjuka igår. Det var inte den roligaste kombinationen av åkommor man kan dra på sig samtidigt.
Velar mellan att fortsätta spela Gravity Rush eller återgå till Mass Effect istället. Vill gärna spela GR men blir lite illamående av det ibland.![]()
Inte spelat hela spelet själv men tyckte de första timmarna var urdåliga och håller med om typ all kritik om det, tyvärr. Lillebror spelar och ger löpande uppdateringar om allt han stör sig på, haha. Så himla synd på en bra serie men shit happens. Det gick stadigt utför redan från ettan (som är vad jag spelar just nu) men tvåan är bra och trean är genomspelbar med moddar som ändrar slutet. Andromeda verkar vara utom räddning.Klart du ska spela ME, inget lindrar migrän och andra åkommor som att cruisa runt i ett rymdskepp och rädda universum![]()
Vad tycker du om Andromeda?
Och nu fick vi ett bud till! Första sedan igår! Pulsen steg kraftigt!
Men reseavdraget måste du ju göra själv. Det går inte automatiskt. Jag får tillbaka några hundralappar, men efter reseavdraget borde det hamna på ca 13.000 kr.WTF!!
Loggade precis in på skatteverket och jag ska tydligen betala (visserligen bara 480,- men ändå)
Hur i helskotta får de till det. halva året hade jag en resväg på lite över 10 mil t.o.r till arbetet samt köpt hus mm mm Hur i helvete kan jag ha betalt in för lite? Beror det på jobbbytet? Eller vad? Ingen sjukskrivning eller liknande förra året heller.
Sur så in i norden.
Usch så hemsk dagVilken jävla arbetsdag jag haft idag. Kan nästan tro att denna är en kombo mellan fredagen den 13:e och en måndag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()