@kolblakkur och
@åke och alla andra nyfikna

Håll i hatten!!!!
Stallet är helt nybyggt sen ett år tillbaka, självgående/automatisk, otroligt genomtänkt (dom har fasen tänkt på precis allt!

) , sjukbox finns, stor lösdrift, uppvärmt utrymme där både spolspilta med varmvatten och skötselplats finns.
I sadelkammaren finns värme, tvätt och torktumlare, kök och kylskåp och massor med förvaring. Gott om plats överallt. Finns sjukhagar men även stor hage på ca 4ha, helt underbar! Magert bete som passar oss perfekt, kuperat, skog och öppen del. Finns även en extra del att hägna in om jag vill ha mer bete.
Så jag har sagt ja och blivit godkänd

ska skriva arrendekontrakt nu i dagarna och flyttar dit hästarna nu på lördag, ska bli så otroligt skönt att bli "egen" igen
Han jag hyr av känner dessutom till mina nuvarande hyresvärdar och sa att kärringen där inte är riktigt klok! Skönt att få det bekräftat av fler lixom

Dom ska dessutom ev bygga ett nytt hus på gården och hyra ut det tillsammans med stallet i så fall, inte säkert att det blir så men om så har jag första ching på huset

men det ligger längre fram i tiden.
Och så damp det ner ett erbjudande om lägenhet och jag ligger först i kön och har sagt Ja! Kontraktet skrivs om allt går som det ska den 6/4 och inflytt är den 16/4

Lägenheten ligger dessutom vid skogen, bara tio minuter från nya stallet och med gångavstånd till jobbet!
Och så var vi på återbesök med hästen, och hon ser nästan helt bra ut i luftvägarna

allt extraarbete har gett utdelning på henne och med nya lösdriften så kommer det sista försvinna med
Och jag har migrän av allt

men det var ju väntat

har äntligen lyckats äta lite. Det ska ju vara bra har jag hört

Det kommer ta hus i helvete när jag flyttar hästarna och när jag själv flyttar men just nu är jag bara väldigt lättad och glad att allt hårt jobb gett utdelning på samtliga punkter