Vad jag borde: läsa till och skriva på min kandidatuppsats
Vad jag gör: betygsätter filmer, äter äpple och surfar runt här
Vad jag gör: betygsätter filmer, äter äpple och surfar runt här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@ainasoja Skönt att det lugnat sig lite även om det mesta brännande är kvar
Nu tar jag mig friheten och rättar dig lite: "Nervsmärtor är inte roliga och jag måste nog ringa neurologen" skrev du
Inte nog !! du bör eller ska ringa och putta på och informera, shaaaz och sätt fart pronto.![]()
![]()
Hahaha tack!
Kom dock på att jag har ätit mindre mediciner än ordinationen på receptet så jag ökar bara intaget ett tag och ser om det ger effekt.
Funkar det inte så ringer jag neuro.
Jag är nöjd med att det är lite mulet idag. Igår var en helt vedervärdig dag, jag förstår inte hur det är tänkt att jag ska överleva våren och sommarenSkulle gå till bussen mot universitet, blev helt golvad av hur stark solen var. Ögonen smärtade något enormt och jag fick yrsel. Vilket gjorde bussresan dit HEMSK eftersom att jag, när jag är allmänt sänkt, tenderar att bli åksjuk. Därmed kämpade jag för att inte spy i princip hela vägen, och det var verkligen på håret att jag klarade det. Dessutom blir jag alltid väldigt depressiv såhär års, så det mesta känns ganska hopplöst.
Solglasögon och kylkeps eller väst kanske kan vara värt att kolla upp innan värmen kommer?
Får god lust att ta dig i örat lite och prata lite valda ord med dig men är ju fullt medveten om att du har koll på läget och jag vet själv hur lätt det är att glömma bort ordinationerna ibland.
Var rädd om dig och jag tar det som ett löfte att du ringer om du tycker det behövs.
Jag är nöjd med att det är lite mulet idag. Igår var en helt vedervärdig dag, jag förstår inte hur det är tänkt att jag ska överleva våren och sommarenSkulle gå till bussen mot universitet, blev helt golvad av hur stark solen var. Ögonen smärtade något enormt och jag fick yrsel. Vilket gjorde bussresan dit HEMSK eftersom att jag, när jag är allmänt sänkt, tenderar att bli åksjuk. Därmed kämpade jag för att inte spy i princip hela vägen, och det var verkligen på håret att jag klarade det. Dessutom blir jag alltid väldigt depressiv såhär års, så det mesta känns ganska hopplöst.
Jag glömde solglasögon just igår, annars håller jag på att komma över att det känns lite löjligt att dra på solglasögon stup i kvarten. Jag tror inte att kylkeps eller väst ska behövas, det blir inte så mycket värre av värme, och jag brukar hålla mig inomhus vid en fläkt när det är som värst, i största möjliga mån. Det skulle jag nog vara lite för fåfäng för att ha på mig offentligt dessutom... Tack för omtanken hur som helst![]()
För oss som inte tål solen börjar det jobbiga nu. Det låter dock som du har det bra mycket värre än vad jag har och jag hoppas det blir bättre för dig![]()
blah brownie cravings som heter dugaHjälp!
Köpte tonfisk burkar som snacks istället![]()
Jag blir illamående och yr av värmen. När det är som varmast så brukar jag linda in en kylklamp i en kökshandduk och ha i ryggslutet.
Kylväst syns inte ens utanpå kläderna.
Hur kan man äta fisk![]()
Köp hem Calma åksjuketuggummin om du tål dom. Funkar jättebra för många, man blir inte trött som av tabletter och för kortare resor går det alldeles utmärkt att bara ta ett halvt. Det kanske kan lindra en del av obehaget i alla fall, även om det såklart inte påverkar orsakenJag är nöjd med att det är lite mulet idag. Igår var en helt vedervärdig dag, jag förstår inte hur det är tänkt att jag ska överleva våren och sommarenSkulle gå till bussen mot universitet, blev helt golvad av hur stark solen var. Ögonen smärtade något enormt och jag fick yrsel. Vilket gjorde bussresan dit HEMSK eftersom att jag, när jag är allmänt sänkt, tenderar att bli åksjuk. Därmed kämpade jag för att inte spy i princip hela vägen, och det var verkligen på håret att jag klarade det. Dessutom blir jag alltid väldigt depressiv såhär års, så det mesta känns ganska hopplöst.
Om du säger att det inte ens syns utanpå kläderna kanske jag bör kolla upp det. Jag är inte helt säker på om det var värme eller inte nu, men det har absolut hänt att jag blivit det förr - många år innan det här med MS kom på tal.