Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har sett en superlåg sportbil med hockeypuckar köra på en av vägarna jag kör för att komma ut till våra borrhål (det ligger ett rätt känt krukmakeri i en av byarna). Det är alltså en grusväg som är i så dåligt skick att man kör försiktigt även om man sitter i en King Cab! :D

Jag är lite lätt elak också så jag skrattade hela vägen (jag låg bakom) och vinkade när jag körde förbi efter att han svängt in vid krukmakeriet :rofl:
Helt rätt! :rofl::rofl::rofl::rofl:

Oroar mig, maken har inte kommit hem ännu. Han körde hemifrån med hoj vid 14 tiden. Nu e det svart ute och han borde vara hemma ( han har kraschat förr därför är jag lite nojig).
/B

Några vägarbetare (?) i residensstaden har visst humor:
600.jpg

För de ej insatta kan jag tala om att det är huvudvägen genom Faluns största industriområde :D

Enligt vårt kommunalråd ska vi tydligen invadera Hofors också, allt för att uppfylla vår nya vision "Falun ska bli större". Sopbilarna ska fungera som pansarvagnar :p

Jag är sur :mad: En ssk här idag har pratat om mig med läkare och den som är ansvarig för eeg. Ssk har under passet fått veta att jag ska minska medicinerna igen samt fått info om min sömn. Nu var nästa pass förbi och pratade om det och jag sa att jag vet att ssk pratade med min läkare men vidarebefordrade ingen information och kollade vad nästa pass visste. Först då fick jag höra att vi siktar på 5 h sömn och att medicin ska minskas igen.

VARFÖR kan man inte berätta det för mig som patient? Det är ju rätt så trevligt att ha lite information om vad som händer med en menar jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 839
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 791
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31