Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit och ridit den söta bruna. :love: Testade att sitta upp utan pall, något jag inte klarat på typ 20 år. Och nu kan jag. :bump::banana: Även om jag fortsätter att använda pallen ändå, för att spara på sadeln om inte annat. Men jag kan. :banana:
 
Har varit på shoppingtur med en vän som sedan avslutades med ett glas vin på hotellbar. Kom precis hem och chillar lite i soffan.
 
Är på vita kattens shitlist. Eller möjligen hitlist :nailbiting:
Jag. Glömde. Köpa. Kattmat..... :cautious:
de fick hålla tillgodo med köttfärs och leverpastej. Hur KAN jag servera något dylikt äckel????:eek:
Svart katt äter glatt, men vet ni, hon äter råa möss dessutom! :yuck::wtf::turd:
Fina katter äter endast utvalt torrfoder ur påse med bild av en katt på. Så det så!
 
Lite less på att höra byggandet utanför, började väsnas före 07:00 och håller på fortfarande.
Ja ja en vacker dag är det klart. :meh:
 
Skitdag.
Fick p-böter på kvällsjobbet. På en plats där alla parkerar och har gjort så länge gränden varit öppet för trafik. Kommer bestrida. Ilsket...
Finns inga p-skyltar alls på hela området. Förutom handikapp-parkeringarna. Och där stod jag inte.

Kommer hem och hittar den röda Galenpannan trött och slö på trappen. Han blöder under hakan och vill inte att jag rör honom på huvudet. Var i slagsmål med en annan katt för nån vecka sedan. Antar att det är samma fajt som fortsatt idag. Hoppas den andra katten inte är speciellt skadad - han är sannolikt hemlös.
 
Jag kom precis hem från en hopplektion och är genomsvettig. Den här soffpotatisen måste nog faktiskt börja träna för konditionen räcker inte till alls. Nu är det duschen dom gäller.
 
Skitdag.
Fick p-böter på kvällsjobbet. På en plats där alla parkerar och har gjort så länge gränden varit öppet för trafik. Kommer bestrida. Ilsket...
Finns inga p-skyltar alls på hela området. Förutom handikapp-parkeringarna. Och där stod jag inte.

Kommer hem och hittar den röda Galenpannan trött och slö på trappen. Han blöder under hakan och vill inte att jag rör honom på huvudet. Var i slagsmål med en annan katt för nån vecka sedan. Antar att det är samma fajt som fortsatt idag. Hoppas den andra katten inte är speciellt skadad - han är sannolikt hemlös.
Kolla noga så det är ditt regnummer.
 
Kollar en dokumentär på SVT2. "Isolerad". Om fångar i en fängelse i USA, de är isolerade 23 timmar om dygnet. Egentligen borde jag sova men vill inte … har vänt lite på dygnet, idag steg jag upp kl 11 :down:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 556
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
437
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 366
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 244
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp