Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det verkar inte bli någon giraffunge nu, så jag passar på och ser om jag kan få flirta lite med Herr Blund.
Först en svalkande (läs: kall!) sväng på balkongen.
 
Här är det nollgradigt vilket inte alls känns okej. Igår kväll när vi var ute och red var det riktigt varmt.
Jaja, är på jobbet nu iaf.
 
Vaknade med huvudvärk, tack för det... :meh: Nacken har börjat balla ur igen, jag ska be min underlydande (aka "särbo" :D) misshandla den innan vi börjar jobba. Jag är så sjukt less på det här men jag har bokat tid hos den professionella torteraren (aka "naprapat") innan påsk.

Jävla (tidgare) skitsäng :cautious:
 
Jag har magkatarren från helvetet och har således tillbringat stora delar av natten på knä framför toaletten. :wtf: Jippie eller nått. :meh:
 
Delegera, säger dom till mig
Du kan inte gör allt själv, säger dom till mig
Men när jag delegerar och skiten ändå hamnar i mitt knä?!

Fick telefonsamtal i morse på väg till jobbet
"Hej vi har virkesleverans (till klubbhustaket som ska påbörjas i maj) till er"
B som ska föreställa projektledare och beställt skiten svara inte i telefon.
De fick ställa av det där jag tror det är minst i vägen (ingen aning om hur mycket det är) så delegerar jag väl till B att lösa problemet :meh:

Delegera, säger dom till mig. Ja jävlar va bra det blir när jag gör det :cool:
 
Nacke och axlar egentligen
Nej har inte funnits möjlighet än.
Ryggeländet pajade utan anledning i helgen.
Ok.

Är det ryggskott du fått? Eller tror du det är annat? Det förstnämnda är ju bara att vänta ut. Annars låter det som något som behöver kollas upp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 509
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
415
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 350
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 427

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp