Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte blivit så många knop här hemma idag. Har sytt dom där trosorna, och strukit på storlekslappar på några prematurbyxor som skulle sys, och sytt dom byxorna, tror det blev 6 st :) Jaja, får väl bli imorgon. Eller en annan dag. Det är ju inte direkt så att jag är uppbokad för fullt framöver :meh:
Nu ska jag ta ett bad.
 
Inte blivit så många knop här hemma idag. Har sytt dom där trosorna, och strukit på storlekslappar på några prematurbyxor som skulle sys, och sytt dom byxorna, tror det blev 6 st :) Jaja, får väl bli imorgon. Eller en annan dag. Det är ju inte direkt så att jag är uppbokad för fullt framöver :meh:
Nu ska jag ta ett bad.

Talat varmt om dig idag så man vet aldrig :angel:
Skicka ditt CV till mig :D

Borlänge är bättre att pendla till än Västerås :angel:
 
Vem vet, kanske spanar en långväga gäst in i denna tråd? :D (vilken nitlott denne skulle dra om denne nu är pryd, som sagt.. i denna tråd är nog väldigt få pryda).

Jag är otroligt pryd :angel:

Jag har druckit öl ikväll och är så jäkla ligga sugen så det är hemskt och tyvärr eller tack och lov är inte särbons könsorgan 16 mil långt :( :D

Det är väl fredag snart :confused:
 
Vad finns det för anledningar till att man alltid är törstig trots att man tycker att man dricker tillräckligt? Jag tror inte att jag har diabetes, även om jag alltid totaldäckar ifall jag ätit godis. Men min fd svärföräldrar har båda diabetes och vi tar alltid sockerprov på stora helger. Jag brukar alltid ligga bra till även om jag ätit mycket socker. Men hur snabbt kan de där ändras? Jag tog nog prov senast vid jul.

Finns det andra orsaker?
 
Jag är otroligt pryd :angel:

Jag har druckit öl ikväll och är så jäkla ligga sugen så det är hemskt och tyvärr eller tack och lov är inte särbons könsorgan 16 mil långt :( :D

Det är väl fredag snart :confused:
Ni får väl ha telefonsex! Numer kör man väl snapsex eller skypesex ifall man inte är i närheten av varandra. :D
 
Funderar på nör PostNord börjar dela ut paket på morgon/dagen?
Enligt info i mail och sms står bara: " Beräknad leverans är 2017-04-04, före klockan 16."

Någon som har en susning eller gissning och vaken?

(Testade i lämpligare tråd men ingen där nu?!)

Tack på förhand!
 
Funderar på nör PostNord börjar dela ut paket på morgon/dagen?
Enligt info i mail och sms står bara: " Beräknad leverans är 2017-04-04, före klockan 16."

Någon som har en susning eller gissning och vaken?

(Testade i lämpligare tråd men ingen där nu?!)

Tack på förhand!
Fick samma meddelande förra veckan,då kom leveransen med vanliga brevbäraren vid 11.30
 
Någon som har en susning eller gissning och vaken?
Det där är ju jättesvårt att veta om man inte vet hur kuriren kör sitt område. Men någon gång mellan 9-12 och 13-16 skulle jag tro. Jag kan tänka mig att de kommer mer åt förmiddagen/lunch för jag antar att de har upphämtningar att göra på eftermiddagen. Men vad vet jag? Det är bara en chansning.
 
Tack @dobbis och @Ramona vi får se imorgon/senare idag tror jag.
Får nog antagligen satsa på att handla imorgon kväll eller övermorgon men då ska sotaren komma hit någon gång mellan 7:30-15:30 tror jag det var.
Insåg precis att det är lite halvbrist på kattsand (har en förpackning jag vann men aldrig provat får hoppas den duger om det krisar ihop sig :nailbiting:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 551
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
434
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 364
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 222
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp