Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fint som det flyter för dig nu så tror jag du ska skaffa en surfingbrädaHar betalat räkningar och deklarerat samt fått inlämningsuppgiften godkänd![]()
Går du upp exakt samma tid varje dag året runt? Tror du att du hade märkt av det om tiden ändrades utan att du visste om det?
Nej jag stiger dock upp samma tid varje vardag och även tidigt på helgerna.
Ja jag hade märkt det
Jag tror jag ska ta repet o gå upp på logen,eller skjuta mig
Eller sälja huset,det helt nya avloppet har brustit någonstans under huset,röris har varit här i flera timmar för att åtgärda ett förmodat stop i kökavloppet,jag vill inte ens tänka på hur många liter vatten som har läckt ut i grunden och imorgon måste snickaren komma hit för att slå ett hål i husgrunden för att röris ska komma in o laga.
Vem är utan köksavlopp i flera dagar??![]()
Jag medFy fan
Jag har hellre brinnande muffla än att vara utan köksavlopp![]()
Jag tror jag ska ta repet o gå upp på logen,eller skjuta mig
Eller sälja huset,det helt nya avloppet har brustit någonstans under huset,röris har varit här i flera timmar för att åtgärda ett förmodat stop i kökavloppet,jag vill inte ens tänka på hur många liter vatten som har läckt ut i grunden och imorgon måste snickaren komma hit för att slå ett hål i husgrunden för att röris ska komma in o laga.
Ogilla å det grövstaJag tror jag ska ta repet o gå upp på logen,eller skjuta mig