Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror jag ska ta repet o gå upp på logen,eller skjuta mig:banghead::banghead:
Eller sälja huset :idea:,det helt nya avloppet har brustit någonstans under huset,röris har varit här i flera timmar för att åtgärda ett förmodat stop i kökavloppet,jag vill inte ens tänka på hur många liter vatten som har läckt ut i grunden och imorgon måste snickaren komma hit för att slå ett hål i husgrunden för att röris ska komma in o laga.
Vem är utan köksavlopp i flera dagar?? :devil::arghh::rage::mad::wtf:

Helt fantastiskt, personen svarar inte på min fråga om vilken model han menade och att kan han börja med att klargöra om de tär en process baserad eller time series? (vilket var en sneaky trick fråga, för det finns fler såsom dynamical och agent based också :rofl: jag är tydligen inte så snäll idag).

Men nu ville ju personen bara att folk skulle börja tänka kritiskt (genom att underminera deras intelligens nivå för matematiken bakom är faktist "på grundskole nivå").

Jag påpekade snällt att jag som undervisar elever till kritiskt tänkande tycker att hans metod tills det är helt hemsk och skulle jag göra på samma sätt skulle jag bli utslängd från min utbildning.

Jag tror jag ska ta repet o gå upp på logen,eller skjuta mig:banghead::banghead:
Eller sälja huset :idea:,det helt nya avloppet har brustit någonstans under huset,röris har varit här i flera timmar för att åtgärda ett förmodat stop i kökavloppet,jag vill inte ens tänka på hur många liter vatten som har läckt ut i grunden och imorgon måste snickaren komma hit för att slå ett hål i husgrunden för att röris ska komma in o laga.

Fy fan :wtf:

Jag har hellre brinnande muffla än att vara utan köksavlopp :crazy:

Så glad att jag lyssnat på min magkänsla angående en kollega. Tyckte att han verkade sååå bra osv, men alltså det händer grejer titt som tätt nu som bara bekräftar min skumma magkänsla!:down::cautious:
Saker som han inte "borde" göra om han nu gillar mig såååååååå mycket som han säger!:meh:

Åh jisses :banghead: Nu vart jag inte så sugen på hus längre... :p

Ogilla å det grövsta :down::turd:

Suttit och dreglat över Samsungs nya telefon nu :D Jag har en fyra år gammal Samsung som börjar ge upp (bl a har den pajat mitt minneskort, ren tur att jag hann kopiera över de 1500 bilderna jag hade på). Vill ha! Men får vänta till skatten kommer tbx :)

Och nu är det Sveriges mästerkock!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 875
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 812
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
379
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka