Sur o grining,uppe för tidigt,ingen lugn morgon utan frukost intagen ihop med borrande o släggande av snickaren som ska göra hål i grunden.
Så nu är denna dagen förstörd,eller det blev den ju redan igår![]()
Nu kan det väl ändå bara bli bättre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sur o grining,uppe för tidigt,ingen lugn morgon utan frukost intagen ihop med borrande o släggande av snickaren som ska göra hål i grunden.
Så nu är denna dagen förstörd,eller det blev den ju redan igår![]()
Sitter och väntar på att ringa till examensenheten igen, pratade lite kort med ansvarig gällande om jag faktiskt får skriva en master efter min magister. Han hade tyvärr ingen dator tillgänglig så jag skulle återkomma efter tre. Håller tummarna att inget ska krångla.
Sitter på akuten med maken... smärtan vill inte ge sig och nu börjar de om med samma smärtlindring som inte hjälpte i natt...maken börjar bli otrevlig men efter 24 h smärta så är det kanske förståligt...
Det är nog tänkte att de ska operera men det är inte akut så det tar tid...Stackare! Finns det inget annat de kan göra? Jag hade gallsten för två år sen och då fick jag veta att får jag det igen opereras gallan bort. Har aldrig haft det innan och ligger inte i den typiska riskzonen att få det heller egentligen.
Det är nog tänkte att de ska operera men det är inte akut så det tar tid...
Jodå,nu har vi rivit halva köket,det ser rent ut sagt ut som fan här nuNu kan det väl ändå bara bli bättre?![]()
Håller med,men det skulle bli bättre from i morgon i alla fall här.Det regnar ute och är gråkallt.
Så onödigt![]()
Vad har jag missat? Varför nytt kök efter 1.5 år?Jodå,nu har vi rivit halva köket,det ser rent ut sagt ut som fan här nuDet är köksmoduler över hela köket och inbyggnads ugnen står på bänken,utan el så jag hoppas jag inte blir sugen på någon mat som ska var i ugnen.
Men det blir bra när det blir färdigt,igen! Det var ju bara 1 1/2 år sen jag byggde köket![]()
Det är lite gör om gör rätt. När det gjordes förra hösten så togs det många beslut på en gång då hela huset renoverades/byggdes om.Vad har jag missat? Varför nytt kök efter 1.5 år?