Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och väntar på att ringa till examensenheten igen, pratade lite kort med ansvarig gällande om jag faktiskt får skriva en master efter min magister. Han hade tyvärr ingen dator tillgänglig så jag skulle återkomma efter tre. Håller tummarna att inget ska krångla.

Och såklart krånglar det på fler ställen än vad jag trodde var möjliga, men i sak ska det gå - men kanske inte i just mitt fall. I kombination med gårdagens kontrovers och detta så känner jag mig avgjort slut som artist, och vill helst ligga under en filt och låtsas som att allt inte är på väg att gå åt fanders.

Minstingen fick jag äntligen till att somna på mage igen, stora äter för fullt och jag vill helst bara gå och lägga mig... Sambon kommer hem senare ikväll efter tre dagar i Sthlm och det ser jag fram emot!

Hoppas det ska sluta regna.. glömde stalljackan, mycket dumt. Har ingen lust att rida ute i regnet med bara en ylletröja på mig.
Eller så åker jag hem och drar täcket över huvudet

Också var man hemma och lagar mat. :( sen är det bara en väntan till sängen. :( ska inte klaga har haft en bra vecka.

Sitter på akuten med maken... smärtan vill inte ge sig och nu börjar de om med samma smärtlindring som inte hjälpte i natt...:crazy: maken börjar bli otrevlig men efter 24 h smärta så är det kanske förståligt...

Sitter på akuten med maken... smärtan vill inte ge sig och nu börjar de om med samma smärtlindring som inte hjälpte i natt...:crazy: maken börjar bli otrevlig men efter 24 h smärta så är det kanske förståligt...

Stackare! Finns det inget annat de kan göra? Jag hade gallsten för två år sen och då fick jag veta att får jag det igen opereras gallan bort. Har aldrig haft det innan och ligger inte i den typiska riskzonen att få det heller egentligen.

Stackare! Finns det inget annat de kan göra? Jag hade gallsten för två år sen och då fick jag veta att får jag det igen opereras gallan bort. Har aldrig haft det innan och ligger inte i den typiska riskzonen att få det heller egentligen.
Det är nog tänkte att de ska operera men det är inte akut så det tar tid...

@tornblomma nu tänker jag mig en skosamling i klass med något man ser på film :p pics?

Jag blir kvar en natt till. 4 timmar får jag sova. Igen. Jag bad om en blinkande lampa så i morgon är det förhoppningsvis slut på eländet, om det går att trigga med en lampa. Så jävla märkligt att det rullade på rätt bra med ep-anfall och nu är det nästan ingenting. Fruktansvärt frustrerande!

Visst ja, nätmössorna som håller elektroderna på plats blev bytta idag så nu sitter de tight och ger huvudvärk :down:

Jodå,nu har vi rivit halva köket,det ser rent ut sagt ut som fan här nu :nailbiting: Det är köksmoduler över hela köket och inbyggnads ugnen står på bänken,utan el så jag hoppas jag inte blir sugen på någon mat som ska var i ugnen.
Men det blir bra när det blir färdigt,igen! Det var ju bara 1 1/2 år sen jag byggde köket :banghead:
Vad har jag missat? Varför nytt kök efter 1.5 år?

t
Vad har jag missat? Varför nytt kök efter 1.5 år?
Det är lite gör om gör rätt. När det gjordes förra hösten så togs det många beslut på en gång då hela huset renoverades/byggdes om.
Så i köket tog jag en godtagbar tapet som jag visste att jag skulle ledsna på och istället för att bygga köket i vinkel så byggdes det från vägg till vägg och en utstickande "köksö" bakom från vägg ut till halva köket.
Det har fungerat bra men inte optimalt,och så har jag amerikansk vallnötsbänkskivor, vilken skit att sköta,så nu blir det svart granit (o @athena_arabians ska vara tyst :p )
och då vill jag byta från den helt värdelösa men skitsnygga designerdiskhon till en svart antracit diskho istället och självklart måste även kökskranen bytas..............host,harkel! :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 882
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 813
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka