Vad gillar du för musik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gillar du för musik?
Det är ganska skönt faktisktTack för tipset! Kan komma väl till pass när jag flyttar hästarna i morgon![]()
Ah, det är lite annorlunda mot min stil. Då har jag inga roliga tipshttps://www.youtube.com/results?search_query=studio+killers+jenny
lite vad jag lysnar på en kväll som denna
Hörlurar på/i utan musik är väl en klassiker?Det är ganska skönt faktisktJag har provat det någon gång.
Jag lyssnar mycket brett så tipsa på.Ah, det är lite annorlunda mot min stil. Då har jag inga roliga tips![]()
Så överlevde jag högstadietHörlurar på/i utan musik är väl en klassiker?Jag kör det ofta på jobbet!
![]()
Gillar du punk?Jag lyssnar mycket brett så tipsa på.
Det blir tåget här. På jobbet måste jag vara och se tillgänglig utHörlurar på/i utan musik är väl en klassiker?Jag kör det ofta på jobbet!
![]()
inte mycket. lyssnar inte på punk ofta men vissa låtar har en bra energi.Gillar du punk?Det är min lyckokick
![]()
Jag har riktat in mig mycket på trallpunk (nu får jag väl spö av diverse punkare som kallar det punk). Mimikry, WSTR, Bonfires och Neck Deep är mina tips. Annars har vi väl Sabaton, @athena_arabiansinte mycket. lyssnar inte på punk ofta men vissa låtar har en bra energi.
Bra idé! Har ju en öppnad flaska i kylen sedan vi gjorde kaffedrinkar i söndags.Smuttar på Baileys. Nom nom.
Jag gick just ut i köket och fyllde på mitt glas.Smuttar på Baileys. Nom nom.
Gå och ät! Marsh iväg! Jag är likadan och slutar äta när jag mår dåligt men med diabetes är det ju jättefarligt!Av många anledningar jag inte vill gå in på här så har det varit en förjävlig dag. Dagen från helvetet. Sitter och skakar. Kom plötsligt på att jag inte ätit på hmm 28 timmar och druckit en halv Mer. Möjligtvis ska man inte göra det som diabetes 1. Möjligtvis kommer skakningar att sluta om jag äter något.
Konstigt hur små dåligt mående gör att man äter mer och riktigt dåligt mående gör att man tappar aptiten helt.
Det är graden av dåligt mående som gör ifall jag tröstäter eller om jag svälter. Mår jag bara lite halvkasst och tycker att livet suger och att jag är allmänt misslyckad så äter jag. Är livet skit på riktigt och man har tappat fotfästet helt så svälter jag.Konstigt hur små dåligt mående gör att man äter mer och riktigt dåligt mående gör att man tappar aptiten helt.
Har du någon som du kan stötta dig mot? det låter oroande, du ska inte må så dåligt.Av många anledningar jag inte vill gå in på här så har det varit en förjävlig dag. Dagen från helvetet. Sitter och skakar. Kom plötsligt på att jag inte ätit på hmm 28 timmar och druckit en halv Mer. Möjligtvis ska man inte göra det som diabetes 1. Möjligtvis kommer skakningar att sluta om jag äter något.
Konstigt hur små dåligt mående gör att man äter mer och riktigt dåligt mående gör att man tappar aptiten helt.