Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är graden av dåligt mående som gör ifall jag tröstäter eller om jag svälter. Mår jag bara lite halvkasst och tycker att livet suger och att jag är allmänt misslyckad så äter jag. Är livet skit på riktigt och man har tappat fotfästet helt så svälter jag.

Nu ska det tilläggas att jag är högst normal utan några egentliga ätstörningar. :D
Samma här.

@MJLee Brist på energi (mat) ökar ju på det dåliga måendet. Försök att få i dig något.

Vill träffa dina grisar :love:
En kommer försvinna :angel:

Dom här ?
DSCN1861.jpg

Nå godnatt på er nattugglor :heart

Kärring jäveln tänker sova nu, jag som jobbar för lite har klämt 6-21 idag så jag borde väl orka vara vaken en stund till :(

Nu är jag inflyttad så när som katterna! Dom bär jag över i morgon. Världens underbaraste vänner har inte bara konkat och kört både igår och idag utan har även köpt min drömfåtölj i inflyttningspresent, gissa om jag stortjöt. Jag är himla lyckligt lottad :love:

Försöker landa i allt som händer, John Blund är långt borta i kväll och ångesten kom på ett snabbesök :down: men tror den börjar försvinna nu. Jag är faktiskt besviken på mannen, jag tyckte ganska bra om honom egentligen och trodde garanterat bättre om honom än så här. :(
Jag ser verkligen fram emot att ha ny hyresvärd där man inte har några personliga eller nära reaktioner utan så länge man betalat hyran och är tyst lugn och snäll så struntar dom i resten. Ska bli så skönt! Och eget stall igen. :bow:
Hej och hå nu ska jag försöka se framåt igen :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 878
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 812
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
379
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka