Bra idé! Har ju en öppnad flaska i kylen sedan vi gjorde kaffedrinkar i söndags.![]()
Skål!Jag gick just ut i köket och fyllde på mitt glas.
Lyssnar på ugglorna som pratar med varandra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra idé! Har ju en öppnad flaska i kylen sedan vi gjorde kaffedrinkar i söndags.![]()
Skål!Jag gick just ut i köket och fyllde på mitt glas.
Lyssnar på ugglorna som pratar med varandra.
Samma här.Det är graden av dåligt mående som gör ifall jag tröstäter eller om jag svälter. Mår jag bara lite halvkasst och tycker att livet suger och att jag är allmänt misslyckad så äter jag. Är livet skit på riktigt och man har tappat fotfästet helt så svälter jag.
Nu ska det tilläggas att jag är högst normal utan några egentliga ätstörningar.![]()
Tack fina du för erbjudandet@EmmaW hur långt från Västerås bor du? Helgen efter påsk kan jag om du inte bor jättelångt bort gärna hjälpa dig med flyttstädningen!
Annars kan jag flytta den helgen@EmmaW hur långt från Västerås bor du? Helgen efter påsk kan jag om du inte bor jättelångt bort gärna hjälpa dig med flyttstädningen!
Tack fina du för erbjudandet
Jag bor en ganska bra bit bort, i linköping och jag bor så litet att städningen kommer gå snabbt och jag har jobbat med flyttstädning så jag kan alla knepentack ändå
![]()
Annars kan jag flytta den helgen![]()
Tycker du är värd att få allt gjort snarast möjligt så du slipper HENNE
Du är jätte välkommenNä men du kan få bjuda på sprit och mat den helgen
Vill träffa dina grisar
En kommer försvinna![]()
-"Jag letar efter välbärgade män som vill sponsra resor för mig och min vän Ramona till Israel."![]()
Funkar inte! Jag vill se!Dom här ?
![]()
Det funkar visst,det är din telefon som är dum i huvudetFunkar inte! Jag vill se!
Dom här ?
![]()
Låter mkt rimligt
Har gittat en snubbe nu med högst jusisk profil. Shalom!![]()
Hördudu, nu när jag sitter här har jag faktiskt använt makens Alienware. Han tyckte att jag skulle ha en dator när jag ska vara sängliggande och inte ha så mycket vettigt att göraDet funkar visst,det är din telefon som är dum i huvudet![]()