Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick sug på att "vika en bok". Passande då att ena syrran fyllde år en vecka innan mig (eller ja, inte ens det.. 6 dagar innan mig ;)) så jag viker henne en bok. Får se om den blir ok eller om den blir förjävlig, haha.

Ska även vika en ask som jag ska lägga in lite hemgjorda bokmärken i. Det får helt enkelt duga!

17757708_1448374285224663_712898249_n_zpsbynbswe0.jpg

Jag har precis kört 42 mil för att lämna hundar hos hundvakten och sitter nu på flygbussen på väg till Arlanda med slutdestination Hamburg.

Jag försöker hitta vettig information om hur jag hittar tidtabell från flygplatsen i Hamburg till Königstraße station i Hamburg. :banghead: Börjar känna mig lite stressad nu då wifin på arlanda brukar vara usel. Någon som han hjälpa mig googla fram en tidtabell?

Åkte och handlade (gör visst allt jag kan för att slippa vara hemma just nu :angel: ) men glömde kortet hemma så kom hem tomhänt :devil:
Nu är maten i alla fall i magen och min energi är slut så nu ska jag försöka återhämta mig lite :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 789
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
370
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna