Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är på jobbet klockan 22.30 på en Söndag, mina grejer vill inte funka (:rage:) och jag har glömt medicinen hemma så måste vara hemma vid midnatt :meh::rage:

Insåg dock idag att efter fyra dagar på antibiotika så har faktist näsan blivit markant bättre :up: (ej infekterat snor (:yuck:) och det där såret inuti är verkar vara borta efter att ha varit där konstant i över en månad). Jag kanske inte skulle ha lyssnat på folk när de sa att det inte var någon mening med att äta antibiotikan läkaren gav mig för näsan "för det är bara en virus infektion" ändå och det ända som hjälper är c vitamin.

Inglorion - efter fyra månader med en infektion, två typ i onödan

Stoppar i mig lite smågodis för att orka bära in det sista från bilen. Sambon och jag har städat bilen tillsammans, väldigt välbehövligt. Innan det var vi på en promenad med labben och så har vi fyllt kärran med ris respektive fixat med bina.
Nu börjar orken tryta.

Jag har precis övat på alla fula ord jag kan komma på och bästa kombinationerna av desamma.
Tröskeln flyttade inte på sig, det gjorde dock min tånagel som försökte göra en bakåtvolt.
:yuck::rage:

Har gjort två stora ugnsformar med kålpudding.
Mitt eget recept med mer kål än färs och så får de vara inne i minst 5 timmar på låg värme.

De blev klara för nån timme sedan och jag har ätit, och småätit.
Nu mår jag illa men är ändå sugen på mer.

Tror jag får se till att frysa in dem snabbt så jag inte föräter mig totalt.

Har inte gjort många knop idag. Har haft en dag i sängen med massor med sömn.

Har tid hos läkare på fredag, jag har så ont hela tiden och det är inte normalt.

Mår apa just nu :(

Har gjort två stora ugnsformar med kålpudding.
Mitt eget recept med mer kål än färs och så får de vara inne i minst 5 timmar på låg värme.

De blev klara för nån timme sedan och jag har ätit, och småätit.
Nu mår jag illa men är ändå sugen på mer.

Tror jag får se till att frysa in dem snabbt så jag inte föräter mig totalt.
Skicka gärna recept! :) Det har aldrig ätits i vår familj, men A fick det på dagis och älskade det! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 799
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
373
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka