Vad i jösse namn pysslar vi med? Del XXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Både jag, katter och en hel del prylar är här över sommaren. Planen är att jag ska flytta upp så snart skolan är klar.
Han jobbar, så han har inte möjlighet att åka ner till mig mer än ca var tredje helg och jag har inget som binder mig till stan där min lägenhet finns nu när det är skoluppehåll, alltså kändes det som en vettig idé att spendera sommaren här. Sen blev jag attackerad av en hund när jag var ute på en cykeltur, och nu är jag beroende av kryckor och markservice :(

Då är ju frågan, ska ni flytta ihop eller ska du ha en egen lägenhet? Och om ni flyttar ihop, hade han då tänkt att ni ska sova i hans säng? Fungerar den inte nu kommer den inte att fungera då heller.
 
65% :arghh::rage::rage::turd:
Jag känner hur det typ droppar ur mobilen!

När jag började skriva detta var den på 66 och nu på 64 - heeeelt galet!
 
Då är ju frågan, ska ni flytta ihop eller ska du ha en egen lägenhet? Och om ni flyttar ihop, hade han då tänkt att ni ska sova i hans säng? Fungerar den inte nu kommer den inte att fungera då heller.
Flytta ihop, därav att jag tycker att den där sängen behöver fixas snarast. Han har nog inte fattat hur illa den passar mig innan han idag fick hämta tensapparaten för att jag skulle kunna ta mig ur sängen (om han nu inte förstod det alla gånger han blivit väckt av mina aj-det-gör-ont-ljud hela natten :angel: ).
Men nu har han sagt att vi ska åka och kolla på lösningar i eftermiddag :up:
 
Jag vet! Mitt hemnet-beroende är en väl dold hemlighet. Men det är rätt fascinerande att de kan begära närmare miljonen i utgångspris för en sommarstuga här. Fast den ligger iofs förbannat vackert.

Allt från budgetweekends till treveckors lyxresor. :D

Kolla på kryssningar gillar jag, gärna sådana som pågår i 3-4-5 veckor eller så :D (Och varje resa jag tittar på önskar jag kunde vara tillsammans med T :p )
 
Flytta ihop, därav att jag tycker att den där sängen behöver fixas snarast. Han har nog inte fattat hur illa den passar mig innan han idag fick hämta tensapparaten för att jag skulle kunna ta mig ur sängen (om han nu inte förstod det alla gånger han blivit väckt av mina aj-det-gör-ont-ljud hela natten :angel: ).
Men nu har han sagt att vi ska åka och kolla på lösningar i eftermiddag :up:

Hehe, du är snällare än vad jag är :D Jag upplyste särbon om att han fick fixa något till nästa gång jag kom upp eller betala mina naprapaträkningar :devil:
 
Hehe, du är snällare än vad jag är :D Jag upplyste särbon om att han fick fixa något till nästa gång jag kom upp eller betala mina naprapaträkningar :devil:
Han är inte ett sånt as som det kanske låter som i den här tråden :angel:
Men ja, jag sa att antingen köper jag madrass och sover på soffan eller så får han vackert gå med på en lösning för sängen. Och så ska han fixa stekt falukorv med stuvade makaroner till middag :up:
 
Han är inte ett sånt as som det kanske låter som i den här tråden :angel:
Men ja, jag sa att antingen köper jag madrass och sover på soffan eller så får han vackert gå med på en lösning för sängen. Och så ska han fixa stekt falukorv med stuvade makaroner till middag :up:

:up: Jag tror verkligen inte att han är ett as men gällande sängen har han verkligen haft lite otur när han har tänkt. Eller inte tänkt då ;) :D
 
Svärmor och yngsta svägerskan är här. Bägge jättetrevliga, men med pms och sjuk kanin orkar jag inte med besök, så jag har flytt upp i sovrummet :o
 
Märker du av sjösjuka på sådana stora kryssningsfartyg alltså?
Nu har jag inte testat riktigt så stor båt men jag känner av det på båtar i storlek av Kiel-färjan och Helsingforsbåtarna. Så jag skulle inte riktigt våga chansa på att inte känna av det. Jag blir sjösjuk av modellen ligga och spy som en gris hela jävla tiden. Inte helt optimalt på en kryssning känner jag spontant.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 658
Senast: orkide
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 045
Senast: mars
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 033
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 956
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp