Vad i jösse namn pysslar vi med? Del XXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag kom hem från cykelturen möttes jag av
13450808_1159636190755528_6807261539245123883_n.jpg

Han följde med in och åt lite, sen ville han ut.
 
Jag har inte messat med T på typ 1,5 timme och det känns som en halv evighet :p Han konstaterade tidigare idag att det inte längre är 14 år kvar. Nu är det bara 13 år och några dagar. (Typ 363 dagar eller så :p )
 
Mår lite bättre idag iaf. Bakar snoddas. Bakade frallor igår och gjorde även kalljästa frallor som fick bli frukost idag. Skulle göra kaffe (men jag min nöt hällde aldrig vattnet i behållaren utan lät den vara kvar i kannan, haha). Har ju kaffe i isbitsformar nedfrysta. Iskaffe :heart Imorgon träning men funderar på om man ska kolla om mammas moped klarar av backen upp på berget så jag kan fika. Får ha det i tankarna och göra det efter träningen i sådana fall.
 
Du är inte sugen på semester i Västerås from imorgon?

Jag och särbon har satt upp lite saker på väggarna i klädkammaren= allt står i hallen numera :D
Visst jag har ju "semester" så jag kan komma och städa i ordning åt dig :D:o:D Älskar att sortera och fixa i ordning sånt, det är den vanliga städningen som typ dammsugning som är tråkig :p
 
Visst jag har ju "semester" så jag kan komma och städa i ordning åt dig :D:o:D Älskar att sortera och fixa i ordning sånt, det är den vanliga städningen som typ dammsugning som är tråkig :p

Dammsuga kan jag fixa! Bara jag slipper organisera :wtf:

Måste ta tag i resten imorgon. Sonen kommer knappt ut ur sitt rum just nu :angel:

Får väl langa in mat och en flaska vatten åt honom ibland så han överlever :o
 
Sitter och smsar med en kompis om vad hon ska köpa med för mat till fotbollen imorgon. Våra :heart ska på sportbar och kolla så vi tänkte passa på att ses också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 651
Senast: orkide
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 044
Senast: mars
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 954
Senast: jemeni
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp