Vad i jösse namn pysslar vi med? Del XXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på kaffe, sen ska det lösas lite korsord i solen medan mellanpojken leker och yngsta sonen sover :p Har slipat och maskerat halva trappan, så kaaanske blir det att måla en del idag. Vi får se :angel:

Hon har feber och nu har hon slutat äta och jag vet inte vad som är fel. :cry:

Men veterinär ska kommer ut idag. Önskar dock man hade bil och transport så man kunde åka till veterinären.
Vi har samma problem på en här nu som haft så till och från. Han går nu på penicillin då dom tror det är nåt fästingburet. Det sattes in innan provsvaren kommit eftersom han hade nästan över 40graders feber. Väldigt läskigt. Håller tummarna för din pålle!

Ligga i soffan ett tag till, sedan ut och fixa i kaninburen. Inte mycket kvar nu :) Igår sågades det hål ut i uteburen, ett fönster i dörren och ett hål in till den isolerade delen.

Dagen började bra. Långpromenad med hundarna samtidigt som tvättmaskiner var igång. Nu har vi alla ätit frukost och hundarna fått stretching. Meen nu är min mage allt annat än glad och snart är det dags att jobba :banghead: Ska handla senare också, så jag får väl köpa något som är snällt mot magen då... Bläh.

Har hunnit med ett tandläkarbesök nu på morgonen, bra att ha det tidigt och dessutom äckligt nära så man slipper gå å tänka på det hela dagen :angel:

Hade bara ett hål och fick nästan beröm för jag tydligen fått bättre tänder:D

Livet med katt:
tumblr_o7evtirfCB1rfq0ndo1_540.jpg
Hade min katt fått för sig att den kunde bestämma det där hade den inte längre varit min katt :D:devil: Min katt Bertil visste mycket väl att allt det där var förbjudet, men när han var hos farmor då var det frukost halv fyra halv fem på morgonen :rofl:

Paus låter väldigt bra. Kanske inte måste till af idag utan kan vänta till i morgon?
Du kan skriva in dig på datorn och inom 5 dagar måste du boka en tid till af :) du bokar även tiden på datorn :)

Muttrar lite om att bara för att jag inte har plugg så kan jag fortfarande ha ett eget liv där jag har idéer om vad jag vill göra... Nu ska jag visst åka och skrubba svärfars gravsten... :cautious:

Har delat in min dag i innan-lunch och efter-lunch, eller rättare sagt chefens :D Tror inte hon ringer innan hon har lunch, så först efter 13 kommer jag att bli nervös på riktigt. Får jag inte besked idag så svimmar jag nog...

Just nu letar jag efter sambons fogmassa med tillhörande spruta. Kommer ingenstans i mitt förarbete i trappan om jag inte hittar den.Men känns som om jag letat överallt där den kan tänkas vara, men ska snart lyfta in en stol i skrubben för att se om han lagt den där på hyllan.

Jag skolkar :o Går en kurs som egentligen är otroligt intressant, gruppen är jättebra och läraren också, men upplägget är verkligen inte för mig :arghh: Kämpar på hemifrån idag och tar nya tag till i morgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 929
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 972
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 916
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 086

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka