Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det bästa är de som prutar och SEN vill ha hemkörtDet här med folk som ska köpa saker av en på annons
Tålamodsprövande uppdrag kallas det tror jag ibland.
Hur tydlig man än är så tror en del att man ska åka stan runt och leverera, sen om det kostar mer än saken man säljer är ju inte så noga bara köparen får det enkelt och billigt
Får se om det blir försäljning idag, inte helt säker på det just nu säger magkänslan.
Jag är nästan lite irriterad att jag såg det där huset jag länkade till i förra tråden. Jag skulle gärna vilja ha det. Men jag lär väl inte ha sån tur att det ligger kvar i typ 6 månader så jag får ihop kontantinsatsenHur snabbt kan man ha möte med banken om lånelöfte när jag just fått jobb (ska skriva på anställningsavtal under veckan förmodligen)
![]()
Har för mig att de brukar vilja att man varit fast anställd i minst sex månader innan de beviljar lånelöfte.Jag är nästan lite irriterad att jag såg det där huset jag länkade till i förra tråden. Jag skulle gärna vilja ha det. Men jag lär väl inte ha sån tur att det ligger kvar i typ 6 månader så jag får ihop kontantinsatsenHur snabbt kan man ha möte med banken om lånelöfte när jag just fått jobb (ska skriva på anställningsavtal under veckan förmodligen)
![]()
Banken brukar inte vilja skriva något förrän du blivit fast anställd, alltså kommit genom ev. provanställning som brukar vara mellan 1-6 månader. Å andra sidan kan du alltid ringa och prata med dem så fort papprena är skrivna, man vet aldrig.
Har för mig att de brukar vilja att man varit fast anställd i minst sex månader innan de beviljar lånelöfte.
Upplever bankerna som mycket mer restriktiva med utlåningen nu än tidigare.
Nähä, inget besked idag heller![]()
Woah, (ca år 2008) i england tjänade företagsledare 20 gånger mer än en vanlig arbetare, i japan tjänade de 11 gånger mer och i usa 343 gånger mer!
Och jag som tyckte att 20 gånger lät mycket bara det
Alltså, jag vet inte om jag skulle flytta dit om någon ens betalade mig för det![]()
Woah, (ca år 2008) i england tjänade företagsledare 20 gånger mer än en vanlig arbetare, i japan tjänade de 11 gånger mer och i usa 343 gånger mer!
Och jag som tyckte att 20 gånger lät mycket bara det
Alltså, jag vet inte om jag skulle flytta dit om någon ens betalade mig för det![]()