Vad jobbar alla med?

Sv: Vad jobbar alla med?

Som recensent är man väl frilans och uppdraget blir att skriva en recension? Det känns väl helt normalt att man då bara får betalt för det skrivna materialet?
 
Sv: Vad jobbar alla med?

Jag arbetar inom IT rekrytering i Australien. Ar for tillfallet i en dubbel roll och delar min tid mellan administration/reception och rekrytering. Trivs mycket bra och kommer nog ga over till rekrytering pa heltid sa smaningom. :D

Utover det sa jobbar jag sa ofta jag kan som inridare/hastskotare/allt-i-allo pa en ko, far och hast-gard utanfor Melbourne.
 
Sv: Vad jobbar alla med?

KL

Jag jobbar som VD assistent på ett mycket stort, globalt företag.
Jag liknar mitt jobb med att vara en roddare på konserter, mitt jobb går ut på att serva i bakgrunden, göra chefers jobb lättare.

I mitt yrke spelar det ingen roll vad själva företaget gör, om jag trivs hänger aalltid på om VDn och jag funkar ihop.
Där jag är nu sedan 5 år, funkar det kanonbra. Jag har stor flexibilitet över arbetstider, kan jobba hemifrån i sort sett när jag vill. Min chef har stort överseende med sjuka barn, sjuka hundar och skadade hästar :p
Å andra sidan vet han att jag ställer upp sena kväller och helger, leverera jobb med kort (typ ingen) deadline, om/när det behövs, vi har en bra ge och ta mentalitet.
 
Sv: Vad jobbar alla med?

Som recensent är man väl frilans och uppdraget blir att skriva en recension? Det känns väl helt normalt att man då bara får betalt för det skrivna materialet?

Jo, så är det säkert. Om man jobbar som frilans och inte recenserar böcker utöver ordinarie arbetsuppgifter bara för att (skulle tro att de flesta dagstidningar gör på det viset snarare än betalar någon utifrån).
 
Sv: Vad jobbar alla med?

Jag jobbar som växeltelefonist/trafikledare på ett av Sthlms största taxibolag. Trivs jättebra här med ett arbetsschema jag till stor del får lägga upp själv :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
737
Hästmänniskan Har varit på intervju i fredags ang ett hästjobb... har ett ganska högt ansett jobb i dagsläget, i chefs position, på en väl ansedd...
Svar
6
· Visningar
1 134
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp