Vad köper du i julklapp till din partner?

sandig

Trådstartare
Vad köper du i julklapp till din partner?
Har ni önskat er något? eller köper partner något hen själv kommit på?
Har ni någon ungefär summa eller spelar det ingen roll?

Min kille har noll koll på presenter så han har bett mig skriva en önskelista och jag har köpt några nya skjortor till honom :)
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Min vill ha en träningsdagbok , vet inte vad den kostar men under hundringen antar jag , bättre köpa sånt dom vill ha
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Vi köper ingenting till varandra utan kommer lägga pengar på något vi båda vill ha till hushållet. Förmodligen blir det en köksassistent eller bakmaskin. Vi båda fyller år rätt snart efter jul så vi köper presenter istället.
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Vi har liknande systemkameror, så i år köper vi ett nytt objektiv att dela på. :) Från oss till oss.
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

han far ett tandlakarbesok av mig :) (det skulle han aldrig boka in sjalv)

Sen far en "Wilson" boll :D en sadan fran filmen cast-away, eftersom jag flyttar i Januari och han blir sjalv. Litet in-joke, och egentligen ska han nog fa nagra golf bollar med ansikten också ;) (hade nagra kollegor i somras som var helt chockerade over att jag skulle åka, for maken kommer ju "vara såååå deprimerad" vilket rackte till en hel dag av skämtsamma sms mellan mig och maken :D).
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Jag köper något jag vet att han vill ha och blir glad över. Denna jul blir det en portfölj/dataväska. Innan har det varit upplevelser, typ konserter. Jag älskar att ge honom presenter!:D
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

I år får min man ett presentkort från MQ från både mig och min syster, så får han gå och köpa sig ett par byxor som han behöver. Det enda han vill ha så därför delar hon och jag på det så får han en större summa att shoppa för.
Funderar på om jag ska slänga till en synundersökning då han behöver kolla sig igen. Så kommer han iväg på det annars blir det väl aldrig av.

Summan spelar ju mindre roll. Huvudsaken är ju att han gillar och vill ha det han får.
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Första julen ihop, det är alltid lite svårt.

Jag har köpt en klocka som huvudpresent och ett par sidenkalsonger (med fult tryck) och ett paket tubsockar, bara för att få se minen när han öppnar :D

/ obotligt barnslig.
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Vi har redan köpt årets julklapp.
Ett nytt hus.
Och så en ny toalett till gamla huset.

I övrigt kommer jag nog inte köpa något till just honom
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

kl

Vi försöker undvika dyra presenter i år. Har köpt en bok som handlar om hans favoritbilar (en specifik motormodell som han bygger på).

Sen blir det väl nåt smått för att få mera paket. Kalsonger, godis o.s.v.
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Min sambo önskar sej aldrig nåt.. Hur osmidigt som helst:cautious: I år har jag köpt löpardojjor och ett par nya träningsbrallor till honom eftersom han börjat prata om att det kanske skulle vara kul att hänga med mej ut:)
Pris på presenter brukar ligga mellan 500-2000:-
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Vi har precis köpt en häst till min man, så några fler julklappar blir det inte. Men vi är glada ändå! :D
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Vi köper inte julklappar.

Däremot så gick vi loss ordentligt i Mulleshopen igår barnsliga Mullefans som vi är :)
Det kan man väl säga blev våra julklappar.
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Särbon tänker äntligen byta ut den där hemska 120-sängen till en dubbelsäng :banana:

Så han ska få en uppsättning riktigt snygga, sköna sängkläder. Han har bara enkelsett och har ojat sig över att inte bara sängen är dyr...han måste ju utrusta den också. Vet att det blir välkommet.

Jag har önskat varma kläder av olika slag. Behöver typ allt för det är utslitet. Han får välja fritt bland långkalsonger, vantar, raggsockor, fleecetröja mm. Han är en praktisk och förnuftig man som vet vad kyla innebär så jag kommer nog att få min önskan uppfylld :)

Vi köper inga dyra grejer efter som vi hellre lägger pengarna på bensin så vi kan träffas. Det är dyrt att ha sin käresta 41 mil bort :(
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Jag har köpt en fitbit till min sambo. Alltså nåt digitalt träningstjohejsan:D
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Kl.

Min sambo önskar sig inte något speciellt (varje gång jag frågar säger han "Dig") så jag har försökt hitta på grejer som jag vet att han tycker om & uppskattar.

Dels får han en liten grej varje dag i sin julkalender jag gjort åt honom. Det är t ex massageolja, en nötskål (han älskar party-nötter) som ser ut som en ölflaska, en bilskrapa där texten är särskriven (internt skämt), en fotobok från vår tid ihop som fick honom att börja gråta (:love:), en beanie-mössa, ett ölspel, en pubkväll, två helt enorma ölsejdlar med några finöl till etc etc.

Till helgen fyller han år (dum årstid!!) och då får han en lång-weekend till Dublin och i julklapp ska han få en konsert med ett av sina favoritband. :)
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

kl
Förlovningsring och en whiteboard, ska hitta något mer med. Men jag har varnat honom att det kan bli efter jul eftersom jag inte vet vad det skulle vara.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 904
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 894
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 002
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 062
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp