Vad köper du i julklapp till din partner?

Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Han vill ha en VW Touareg och det är lite över vår budget ;)

Vi köper inte presenter för presentens skull utan om man skulle råka på ngt. Ingen jobbar i jul och det är bra nog :-)
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Inte ens en parfym eller något? Du kan ju skylla på att du köper den till dig själv genom honom! ;):D
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Nix.
De pengarna gör sig bättre i magen på min känsliga ponny, som det är just nu.

Sen är varken han el jag funtade så. Jag vill varken ha eller ge saker bara för att. Men hittar man den "perfekta" saken så behöver man inte vänta på jul eller födelsedagar ;)
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

kl

Jag har den lyxen att sambons familj har för vana att ge varandra, i mina ögon, dyra julklappar så allt dyrt han skulle få för sig att önska sig köper hans familj (med dyrt menar jag runt 1000-lappen) :D

Jag satsar mer på att snappa upp saker han pratar om i vardagen så han ska få en fluffig gosedjursmjuk morgonrock av mig i år. Han provade min någon gång i höstas och sa sen att han inte kunde förstå att han inte också hade en sån, för den var ju så mysig :p

Han tjänar dessutom mycket för hans ålder så det han vill ha köper han själv, och jag har för tillfället ingen inkomst så jag kan inte safta på så mycket. Men jag tror han blir glad för morgonrocken :)
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

KL

Min sambo önskar sig inget, dessutom är han så himla besvärlig och fyller år på självaste julafton så det måste ju bli dubbelt..
Födelsedagspresenter på morgonen och julklappar på kvällen.
Tänk om han vore en nördig hästtjej, det hade varit SÅÅ mycket enklare å köpa julklappar då!

Nu får det bli mest sånt som han behöver och hittils har jag köpt 2 set med lager 1 underställ, 1 par tjocka underställsbyxor att ha över, kalsonger och strumpor.
Han skulle behöva en ny mössa så det ska jag försöka hitta och sen skulle han vilja ha en tigersåg så eventuellt blir det väl att köpa en sån med men de är så dyra å det är ju inte ens en kul grej?
Fast han gillar nog det iof..
Hittar jag något mer som han skulle kunna behöva eller tänkas vilja ha så köper jag det.

Själv har jag önskat mig en ny ridhjälm, ett träns, örhängen, en väska och lite småsaker.
Sambon vill ha önskelista från mig men jag får ingen av honom :mad:
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Allt tyder på att vi kommer att köpa varsin flaska whisky till varandra. Det här året känns helt enkelt inte som ett särskilt storslaget presentår.

Troligen köper jag en dyrare whisky till honom än han till mig. Jag är mer slösaktig.
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Vi ska inte köpa något i år, vi siktar på att bygga en vägg istället under kommande år, och göra om vår lägenhet till en trea.
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Vi köper inte presenter till varandra. Vi gör hellre något roligt för de pengarna - tillsammans! (middag, weekend iväg, etc). Vi unnar oss så sällan något pga skral studentekonomi så det är roligare att göra såhär.

Nu har vi fått avdrag på hyran i januari, pga köksläcka så vi har inte haft diskho på typ tre veckor :p Så i år blir det en julklapp till oss själva: en basförstärkare! HURRA!!! :D (är löjligt glad, har spelat bas i typ tio år och aldrig haft min egen förstärkare).
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Ja helt galet är det.
Tyvärr så ligger det inte kvar p nätet annars så hade jag skickat dig en länk.
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Troligtvis kommer min pojkvän få en biljett till STHLM Fields. Många av hans favoritband ska spela där och han blev eld och lågor när han såg annonsen om det. Eventuellt kommer han få gå själv, men jag tror att han gärna gör det om han får en biljett. Boende ska jag fixa till honom också och eventuellt följer jag med till Stockholm om jag är ledig från min praktik :)

Egentligen är det alldeles för dyrt, särskilt med tanke på att han fått en ganska dyr adventskalender, men min bror och mamma har lovat att hjälpa till och lägga lite var också :)
 
Sv: Vad köper du i julklapp till din partner?

Vi brukar oftast lägga mellan 100-300 kronor, mer om det är whisky (dels behöver den vara bra och dels kommer man ändå dela flaskan)
I år drämmer jag till med ett par hundralappar till på en parfym.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 979
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 061
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Jag kommer ihåg för några år sedan hade Swedbank något som hette e-kort, där man kunde skapa ett tillfälligt kort och ladda det med en...
2
Svar
25
· Visningar
1 489
Fordon Jag har smått uppgivet insett att min gamla trotjänare på fyra hjul är på väg att ge upp. Den är av årsmodell 2010 och har gått som en...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp