Bukefalos 28 år!

Vad kommer det bli?:D( kanin)

D

Decemberunge

Hej^^

Min kanin och min kompis kanin har parat sig nu :D


Och då undrar jag vem den kommer bli mest lik av raserna : Dvärgvädur och lejonhuvad angora ( nått sånt)


Hanen är lejonuhuvad angora och Honan dvärgvädur

Honan är grå-vit och hanen vit-svart


så vad kommer det bli ?:love:
 
Sv: Vad kommer det bli?:D( kanin)

För det första så finns det inget som heter lejonhuvad angora, så hanen är någonting annat. :)

Sen kan man aldrig veta vem ungarna blir mest lik, det visar sig när ungarna är födda.
Vilka färger som dyker upp beror på föräldrarnas (finns ingen färg som heter grå), samt vad som finns längre bak i stammarna.
 
Sv: Vad kommer det bli?:D( kanin)

Jaha :confused: då måste min kompis ha sakt fel xD men hon sa att det var något med angora



Okej, men hur långt tid tar det att se det ungefär?
 
Sv: Vad kommer det bli?:D( kanin)

Vilka färger det är brukar gå att se efter någon vecka.

Hm, du råkar möjligen inte ha en bild på hanen?
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 415
Senast: Acto
·
Däggdjur Hejsan! För ett tag sedan så gick min hankanin som jag haft i några år bort, och jag märkte snabbt att min hona blev lite nedstämd. Så...
Svar
1
· Visningar
1 291
Senast: Blyger
·
Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
770
Senast: Anna-Bella
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 181
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp