Åh den har jag fått rekommenderad av en vän, alltså visst är det Hildurserien som utspelar sig på Island?Tredje delen av en isländsk deckarserie ”Jakob” av Satu Rämö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh den har jag fått rekommenderad av en vän, alltså visst är det Hildurserien som utspelar sig på Island?Tredje delen av en isländsk deckarserie ”Jakob” av Satu Rämö.
Yes.Åh den har jag fått rekommenderad av en vän, alltså visst är det Hildurserien som utspelar sig på Island?
Kul, det blir nog nästa bok när jag läst klart nuvarande.
Är inte alltid titlar märkliga översatta på svenska, bok som film?Har lyssnat klart på Mellan himmel och här och tycker att den höll måttet hela vägen, även om slutet kändes onödigt abrupt.
Medan jag målade möbler idag satte jag igång The Briar Club av Kate Quinn (som verkar ha den märkliga titeln Det kvinnliga sällskapet på svenska) som legat på min lista länge. Har hunnit lite drygt två timmar och är inte besviken än så länge!
Alla 4 böcker i den serien är så bra!Anna Laestadius Larsson barnbruden i öronen vill inte släppa den. Spännande!
Jag har cirka 20% kvar att läsa av den. Tre är fortfarande min favorit men jag älskar verkligen hur hon skriver.Kära faster av Perrin!
Hon skriver helt magiskt!
Det här är fjärde boken av henne som jag älskar!
Visa bifogad fil 180094
Mitt tips är att inte läsa två Kristin Hannah i rad, då blir det för tungt och deppigt.Läst Näktergalen av Kristin Hannah.
Den var väldigt bra, om än något småseg stundtals. Inte så att jag tröttnade, men den hade kunnat bantas ner iaf 50 sidor.
Funderar på om jag ska läsa Kvinnorna av samma författare.