Vad lyssnar du på? II

varning för lite creepy video

Var ju tvungen att titta på videon enbart pga varningen 😅 Alla har ju olika uppfattningar men jag såg inget creepy alls. Kanske är för avtrubbad av att ha tittat på för mycket Dir en grey 🤔 Men en av de mest creepy videorna jag nog har sett är denna 😂
 
Var ju tvungen att titta på videon enbart pga varningen 😅 Alla har ju olika uppfattningar men jag såg inget creepy alls. Kanske är för avtrubbad av att ha tittat på för mycket Dir en grey 🤔 Men en av de mest creepy videorna jag nog har sett är denna 😂
Jag tycker att Laibachvideon är en av de mest creepy jag sett eftersom den anspelar så väldigt tydligt på pedofili. Gesslevideon var inte creepy alls. Bara dålig:o:D
 
Jag tycker att Laibachvideon är en av de mest creepy jag sett eftersom den anspelar så väldigt tydligt på pedofili. Gesslevideon var inte creepy alls. Bara dålig:o:D
Pedofilin missade jag (har aspergers så ser inte alla nyanser ibland) så då förstår jag att den kan anses som creepy! Gessles video tycker jag är creepy för jag tycker det är obehagligt med människor utklädda till djur, speciellt när de beter sig så konstigt som i videon. Men ja, hans videor brukar inte vara särskilt bra om man säger så 😂
 
Pedofilin missade jag (har aspergers så ser inte alla nyanser ibland) så då förstår jag att den kan anses som creepy! Gessles video tycker jag är creepy för jag tycker det är obehagligt med människor utklädda till djur, speciellt när de beter sig så konstigt som i videon. Men ja, hans videor brukar inte vara särskilt bra om man säger så 😂
Förståeligt! Tror nog det är ganska många som med lite oskyldigare bild av mänskligheten inte reagerar på den videon.

Ja, alltså, hade jag råkat promenera in i inspelningen till Gesslevideon hade jag nog undrat vad i helvete som pågick:laugh: men, creepy, nä. Bara konstigt.
 
Älskar det här bandet! Glömmer ibland bort det och sen lyssnar jag igen och blir helt golvad. Annars är det mest 80-tal om jag ska lyssna på hårdrock.

 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
624
  • Artikel
Dagbok Har funderat en stund på om jag ska posta en dikt jag skrev ikväll och blev lätt road nu när jag oroar mig för att ångra mig om jag gör...
Svar
0
· Visningar
991
Senast: Takire
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 040
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ... om något som gnagt i mig ända sedan en av mina kunder i morse gratulerade mig på Internationella Kvinnodagen. Och jag känner att jag...
Svar
0
· Visningar
1 088
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp