Vad lyssnar du pÄ? II

Fast jag undrar om inte Kyo frĂ„n Dir en grey vinner Ă€ndĂ„ đŸ€” Fast jag har inte hĂ„llit mig uppdaterad om dem pĂ„ nĂ„gra Ă„r sĂ„ han kanske har lugnat sig
Vad jag vet spelar inte Kyo in nÄn amatör-strypsexporr, sÄ dÀr ligger Till steget före.
 
Vad jag vet spelar inte Kyo in nÄn amatör-strypsexporr, sÄ dÀr ligger Till steget före.
Han verkar mest köra blĂ€ckfiskhentai om man utgĂ„r frĂ„n deras videor 😅 Jag tĂ€nkte dock frĂ€mst pĂ„ att skada sig för musikens skull eftersom det var det mitt första inlĂ€gg handlade om. Jag Ă€r inte insatt i deras privatliv och med tanke pĂ„ vad de visar utĂ„t sĂ„ tror jag inte att jag vill vara insatt :crazy:
 
Han verkar mest köra blĂ€ckfiskhentai om man utgĂ„r frĂ„n deras videor 😅 Jag tĂ€nkte dock frĂ€mst pĂ„ att skada sig för musikens skull eftersom det var det mitt första inlĂ€gg handlade om. Jag Ă€r inte insatt i deras privatliv och med tanke pĂ„ vad de visar utĂ„t sĂ„ tror jag inte att jag vill vara insatt :crazy:
Det Àr i musikvideos som @Sezziyanen menar ;)
 
Aha! Ja men dĂ„ borde det inte vara nĂ„gra problem att hitta nĂ„got likvĂ€rdigt, eller vĂ€rre, frĂ„n Dir en grey 😂😂
Nja, vet inte? Vad jag vet har Kyo aldrig gjort riktig porr för nÄn musikvideo, heh. Jag gillar Rammstein, men Tills andra projekt...nja alltsÄ, dÀr blir det lite vÀl rubbat för min del.
 
Nja, vet inte? Vad jag vet har Kyo aldrig gjort riktig porr för nÄn musikvideo, heh. Jag gillar Rammstein, men Tills andra projekt...nja alltsÄ, dÀr blir det lite vÀl rubbat för min del.
Jag tror att vi kan vara ganska överens om att de Ă€r ungefĂ€r lika rubbade bĂ„da tvĂ„ 😂
 
Fast det hÀr Àr en av mina favvosar :heart och den Àr helt rumsren @Lyan :p
Den hamnar faktiskt eventuellt i min spellista 😊 Om den fĂ„r plats för har mĂ„nga lĂ„tar som ska in före (jag kör fortfarande min stenĂ„lderstelefon med minneskort för musik 😂). Videon var helt klart Ă„t det rumsrena hĂ„llet ja, men jag kan tĂ€nka mig att mĂ„nga tycker att den kan vara obehaglig
 

Liknande trÄdar

  • Artikel
Dagbok Idag sĂ„ slĂ€ppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet sĂ„ Ă€lskar jag hans musik ❀ Och jag har iprincip inte sovit nĂ„nting...
Svar
5
· Visningar
582
  • Artikel
Dagbok Har funderat en stund pÄ om jag ska posta en dikt jag skrev ikvÀll och blev lÀtt road nu nÀr jag oroar mig för att Ängra mig om jag gör...
Svar
0
· Visningar
931
Senast: Takire
·
IT & mobiler Idag nÀr jag kollade min email, brukar Àven kolla skrÀpposten dÄ nÄgra av mina mail som inte Àr skrÀppost hamnar dÀr ocksÄ och sÄg ett X...
Svar
19
· Visningar
2 950
  • LĂ„st
  • Artikel
Dagbok ... om nÄgot som gnagt i mig Ànda sedan en av mina kunder i morse gratulerade mig pÄ Internationella Kvinnodagen. Och jag kÀnner att jag...
Svar
0
· Visningar
1 028
Senast: Mineur
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp