Vad menas?

_Elly_

Trådstartare
Skickade iväg ett väldigt viktigt mail inatt men såg idag att det inte verkar ha kommit fram? Min hjärna är rätt avstängd så jag undrar om någon förstår detta?

Warning: could not send message for past 4 hours‏
Från: Mail Delivery Subsystem (MAILER-DAEMON@spamp-n2.crystone.se)
Skickat: den 19 september 2008 04:07:26
Till: mig

********** THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY **** YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE ********************

The original message was received at Fri, 19 Sep 2008 01:57:49 +0200 (CEST)from bay0-omc3-s22.bay0.hotmail.com [65.54.246.222] ----- Transcript of session follows -----... while talking to [83.168.214.108]:>>> RCPT To:<mottagare.com><<< 452 <mottagre@kmottagrre.com> Mailbox size limit exceeded<mottagre@mottagre.com>... Deferred: 452 <mottagare> Mailbox size limit exceeded>>> DATA<<< 503 Bad sequence of commandsWarning: message still undelivered after 4 hoursWill keep trying until message is 1 day old

Sv: Vad menas?

Mottagaren av ditt mail har en full brevlåda och mailservern har inte kunnat skicka ditt mail till mottagaren på fyra timmar. Men den kommer försöka i upp till ett dygn och om den inte lyckas då så kommer du få ett till mail där det står att det misslyckats.

Liknande trådar

G
Ekonomi & Juridik Jag har blivit offer för ett försök till internetbedrägeri! Därför vill jag varna andra om detta och publicera mail som jag fått av...
Svar
7
· Visningar
3 575
Senast: terese
·
  • Låst
Övr. Barn Hittade det här postat på annat forum, handlar om pojkar men kunde lika gärna gälla flickor! Läs och njut att era barn inte har gjort...
Svar
3
· Visningar
1 523
Senast: maiagull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Smitare - hur gör ni?
  • Vilken ras passar mig?