Bukefalos 28 år!

Vad passar till det här receptet?

A jag tänkte själv att kyckling kanske skulle passa men blev lite osäker med kryddorna (salvia, timjan, oregano) men det kanske blir bra!
 
A jag tänkte själv att kyckling kanske skulle passa men blev lite osäker med kryddorna (salvia, timjan, oregano) men det kanske blir bra!

Kyckling fungerar med de flesta örtkryddor. Hade det enbart varit salvia hade jag absolut sagt någon form av fläsk, för mig är salvia främst en fläskkrydda.

Glöm inte att riva över lite parmesan heller! :up:
 

Liknande trådar

Mat Har emellanåt svårt för att äta kött och vill äta mer vegetariskt. Har varit vegetarian periodvis sedan jag var barn. Jag har rätt bra...
2
Svar
34
· Visningar
2 228
Kropp & Själ Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget. Eller ens vad jag vill ha sagt. Jag har alltid haft en känsla av att jag inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 979
Senast: Seaside
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 145
Senast: Zpunk
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 526
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp