Bukefalos 28 år!

Vad plockade jag ur kattens öron????

G

Grevinnan

:eek:
Det såg ut som "torkat getingbo" och var SÅ otäckt, fick ta det med pincett.....och det kom i stora kakor....ingen av dom andra katterna hade det och jag kollar öronen samtidigt på allihopa men det är katter som går in och ut som dom vill men dom är oftast inne tycker jag.
Är det någon som vet vad det var????
 
Sv: Vad plockade jag ur kattens öron????

det var kanske öronvax? min hund fick massor med svart öronvax när hon hade öroninflammation..?
 
Sv: Vad plockade jag ur kattens öron????

Mmmm......men detta hade sammafärg som ett wienerbröd....vilken jämförelse.... :rofl:
 
Sv: Vad plockade jag ur kattens öron????

hehe okajj...
då har ja faktiskt ingen aning om vad det kan vara :D

om det inte var wienerbröd h*n hade i örat :idea: :D
 

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
980
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 017
Senast: cirkus
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
927
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
880
Senast: GoLightly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp