Jag har kollat på bilar. Väldigt mycket att räkna på nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag varit er så hade jag lagt ordentlig press på läkarkåren att lappa ihop maken nu,inte sen när dom kommer på att ni blev bortglömda eller blev så less så ni började låta illa.Nej vi har ingen, jag försöker hålla ner det på ett minimum men en del måste göras. Det är nog mest det dåliga samvetet för ungarnas skull som är värst, hela sommarlovet uppstyrt av vad pappa orkar. De har kommit iväg på lite grejer men det känns som om det är för lite för att det ska vara ett roligt sommarlov. Sen har båda nationella prov nästa läsår så det är omöjligt att komma iväg och ta ledigt för dem. Jag själv har ju inga lov alls och frågan är när makens nästa operation blir.![]()
Nej det är ju hans syrra men hon jobbar för fullt och han skulle aldrig gå med på det heller. "Jag klarar mig själv" men jag kommer inte att kunna koppla av. Jag har tänkt att jag skulle vilja åka till dig men som sagt, det där med att lita på att alla mår bra hemma.*stor kram* Du kan inte fortsätta så här, kan inte någon släkt till maken vara med honom så du kan få komma iväg och andas lite? Lillstugan här är alltid öppen![]()
Tyvärr inga hemtentor alls vad jag kan se, tyvärr för det är mitt starkaste kort! Men jag tar gärna hjälp av dig sen när det drar igång, det är litteraturvetenskap mot läraryrket.![]()
De kan inte lappa ihop honom innan han mår bra igen... Det måste läka innan de kan öppna igenHade jag varit er så hade jag lagt ordentlig press på läkarkåren att lappa ihop maken nu,inte sen när dom kommer på att ni blev bortglömda eller blev så less så ni började låta illa.
Nej det är ju hans syrra men hon jobbar för fullt och han skulle aldrig gå med på det heller. "Jag klarar mig själv" men jag kommer inte att kunna koppla av. Jag har tänkt att jag skulle vilja åka till dig men som sagt, det där med att lita på att alla mår bra hemma.Dottern skulle ta ansvaret på nolltid men jag skulle aldrig förlåta mig själv om något hände.
Vad är det som ska läka? Skiten i maghålan är väl borta och den enda skadan på tarmen är väl den dom orsakat?De kan inte lappa ihop honom innan han mår bra igen... Det måste läka innan de kan öppna igen![]()
Vem ska trösta snurris? Hur jag trodde att vi var på väg mot ljuset för att bli slungad rakt ner i allt elände igen, mentalt den här gången. Maken arg och ledsen över allt som drabbar honom, dottern bröt ihop för att pappa bröt ihop och så kom all skolpanik uppe på det och jag vet inte vem som ska ta hand om mig. Jag är helt jävla slut....Jag kan inte åka bort eftersom karln svimmar av lite nu och då och som det blev sist hade det kunnat gå riktigt på tok.
Sen ser jag högen med böcker jag borde börja läsa inför terminsstarten men det får väl gå som det går.![]()
Vad hette du innan?Ser förövrigt att mitt användarnamnbyte har gått igenom![]()
Såret där de öppna upp magen, det vill inte läka och det måste det göra. Sen behöver han få upp kondisen också för att klara en ny operation på ett bra sätt.Vad är det som ska läka? Skiten i maghålan är väl borta och den enda skadan på tarmen är väl den dom orsakat?
Jag är åtminstone bra på att läsa snabbt och komma ihåg.Trodde överlag att de gått över till att nästan enbart köra det, men vad synd. Men du fixar det här, det är mycket att läsa, det är det ju men det är ju inte alltid så svårt![]()
sssofiiehVad hette du innan?
Ah, kan va bra å veta.sssofiieh![]()
Blev tvungen att åka till affären. 1.5 min enkel väg. För att köpa mjölk.![]()